ضرورت استفاده از ظرفیت کانون های مساجد در تبیین بیانات مقام معظم رهبری

مرادی بر ضرورت استفاده از ظرفیت کانون های مساجد در تبیین بیانات مقام معظم رهبری تاکید کرد و گفت: با تقویت فعالیت های فرهنگی و هنری، مساجد را رونق دهیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرمدره در دیدار با سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان ضمن اشاره به تاکیدات مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در خصوص کانون های مساجد، گفت: 80 درصد جمعیت شهرستان خرمدره در شهر ساکن هستند و 15 روستای دارای سکنه در این شهرستان وجود دارد.

 

مرادی با اشاره به برنامه های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرمدره با کانون های فرهنگی و هنری مساجد ادامه داد: متولیان فرهنگی در این شهرستان تعامل سازنده ای با ائمه جماعت و روحانیون دارند و همین می تواند نقطه قوتی در تقویت برنامه های کانون های مساجد باشد.

 

وی با اشاره به اینکه می توان از ظرفیت کانون های مساجد در تقویت و رونق بخشی به فعالیت های فرهنگی و هنری مساجد تاکید کرد و گفت: هر مسجدی که نیمه فعال است را می توان با فعال کردن کانون مسجد در آن مسجد رونق بخشید.

 

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرمدره با تاکید بر تربیت نیروهای متعهد و انقلابی با بهره گیری از ظرفیت کانون های مساجد گفت: می توان از ظرفیت این مراکز در تبیین بیانات مقام معظم رهبری بهره برد.

 

در ادامه سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان نیز اظهار کرد: در شهرستان خرمدره 52 باب مسجد وجود دارد که در 23 باب از آن کانون فرهنگی و هنری مساجد با 1082 عضو و 6 باب کتابخانه مخزن دار تاسیس شده است.

 

اسلامی با اشاره به اینکه پاتوق فرهنگی از هفته آینده در کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان کلید می خورد، تصریح کرد: افق ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان تا سال 1404 ایجاد یک گروه سرود و یک گروه تئاتر در کانون های مساجد استان زنجان است.

کد خبر 1180829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha