درآمدزایی ۱۸ میلیارد تومانی طرح‌های فرشبافی برای مددجویان زنجانی

به گفته صالحی، ۱۷ میلیارد و ۹۹۷ میلیون تومان در سال گذشته از محل فروش تولیدات طرح‌های فرش‌بافی و تابلو فرش عاید مجریان طرح‌های اشتغال تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرکل كميته امداد استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اجرای طرح‌های مشاغل خانگی برای خانواده های عزیز تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان یکی از فعالیت‌های این نهاد در حوزه اشتغال بوده که زمینه درآمد زایی برای زنان سرپرست خانوار تحت حمایت این نهاد را فراهم می کند.

 

روح اله صالحی با اشاره به اينكه در حال حاضر دو هزار و 312 طرح فرش‌بافی توسط مددجویان عزیز تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در حال اجراِء است، گفت: بر اساس آمارهای موجود مبلغ 17 میلیارد و 997 میلیون تومان در سال گذشته از محل فروش تولیدات طرح‌های فرش‌بافی و تابلو فرش عاید مجریان طرح‌های اشتغال تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان شده است.

 

صالحی ادامه داد: برگزاری دوره‌های آموزشی برای مددجویان عزیز تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در مناطق روستایی و محروم به‌منظور توسعه طرح فرش‌بافی و تابلو فرش و اثربخش شدن اجرای این طرح در اقتصاد خانوارهای مددجویی ساکن این مناطق از برنامه‌های دیگر این نهاد در حوزه اشتغال است.

 

وی همچنین از ارائه 2 هزار و 443 خدمت حقوقی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در سال گذشته خبر داد و گفت: ارزش خدمات ارائه شده 6 میلیارد و 400 میلیون ریال بوده است.

 

صالحی با تأکید بر ضرورت ارائه خدمات حقوقی به مددجویان زنجانی، گفت: توجه به نیازهای حقوقی مددجویان و معاضدت قضایی آنها از اولویت‌های کمیته امداد محسوب می‌شود.

 

وی یکی از اهداف مهم کمیته امداد در ارائه خدمات حقوقی را توانمندسازی مددجویان عنوان کرد و افزود: به همین منظور از ظرفیت 85 وکیل نیکوکار استفاده می شود.

کد خبر 1180880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha