اهتزاز پرچم مزین به نام امام رضا (ع) در چهارمحال و بختیاری

مظاهری از اهتزاز پرچم مزین به نام امام رضا (ع) در چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: ويژه‌ برنامه‌های بزرگداشت دهه کرامت در استان چهارمحال و بختياری با شعار محوری «خدمت کريمانه، جهاد عالمانه» برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «محمدرضا مظاهری» در سومین جلسه شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت چهارمحال و بختیاری به میزبانی صدا و سیمای مرکز استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد، ويژه‌ برنامه‌های بزرگداشت دهه کرامت در استان چهارمحال و بختياری با شعار محوری «خدمت کريمانه، جهاد عالمانه» برگزار می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: شوراهای استانی بزرگداشت دهه ‏کرامت به منظور استفاده از ظرفیت دستگاه‏های عضو و تشکل‏ های مردمی در توسعه و گسترش نشاط و شادابی مومنانه در راستای معرفت افزایی و خدمت رسانی بهتر به مردم گرانقدر در دهه‏ کرامت تشکیل می ‏شود.

 

وی افزود: برگزاری این جلسه برای هماهنگی و هم افزایی بیشتر برای برگزاری و پوشش خبری و انعکاس شایسته ویژه برنامه های بزرگداشت دهه کرامت استان است.

 

مظاهری ابراز کرد: آیین اهتزاز پرچم منقش به نام مبارک امام رضا (ع) با حضور خدام ساعت ۸ صبح ۱۳ خرداد در شهرکرد برگزار می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: دیدار خادمان حرم مطهر رضوی با خانواده معظم شهدا و ایثارگران با هماهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران انجام می شود.

 

دبیر اجرایی شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت چهارمحال و بختیاری افزود: به علت تقارن سالروز رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی با دهه کرامت، ویژه برنامه های خاص در ۱۴ خرداد به مناسبت ارتحال امام خمینی (ره) برگزار می شود.

 

مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مسابقه ملی کتابخوانی «پنجره فولاد» در فضای مجازی با همکاری کانون خدمت رضوی کتاب و کتابخوانی برگزار می شود.

 

کد خبر 1180881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha