حضرت معصومه (س) بهترین الگو برای دختران است

امام جمعه شیروان گفت: حضرت معصومه(س) در زندگی کوتاه خود برکات زیادی را به جا گذاشتند و بهترین الگو برای دختران هستند.

«حجت الاسلام حسین تکمیلی» ضمن تبریک ولادت باسعادت حضرت معصومه(س) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارکرد: حضرت معصومه(س) در زندگی کوتاه خود برکات زیادی را به جا گذاشتند و بهترین الگو برای دختران هستند، ایشان مظهر عبادت بودند و با وجود بیماری هیچ وقت از یاد خدا و عبادت غافل نشدند.

 

امام جمعه شیروان عنوان کرد: حضرت معصومه (س)، ولایتمدار به تمام معنا بود که در جوانی ولی زمان خود را شناخت و برای اهداف اسلام تا پای جان ایستادگی و از خودگذشتگی کرد و لازم است دختران امروز جامعه این خصوصیات و ویژگی های بارز را سرلوحه خود قرار دهند و الگو بگیرند.

 

حجت الاسلام تکمیلی با بیان اینکه حیاء و عفت حضرت معصومه(س) مثال زدنی است، خاطرنشان کرد: وی در طول عمر خود با کرامت زندگی کرد که یکی از شخصیت های برجسته عالم تشیع است و به نقل از سه امام چنانچه کسی وی را بشناسد و به زیارت ایشان برود بهشت برای او واجب است و این خود نشان از جایگاه ویژه و شایسته ایشان است.

 

وی درباره الگوپذیری دختران از ایشان اضافه کرد: شناخت دوست، دشمن و حربه دشمنان زمانه، امروز مهم ترین مسئله است که باید همه به آن توجه کنند چراکه دشمنان به دنبال به انحراف کشاندن خانواده ها و دختران هستند تا از مسیر ارزش های دینی و انقلاب فاصله بگیرند که بهترین راهکار شناخت دوست، دشمن و خنثی کردن حربه دشمنان است.

 

وی بیان کرد: دختران، تربیت کنندگان نسل جامعه و مادران آینده هستند و نقش بسیار موثری در جامعه دارند بنابراین ضمن اینکه باید با خدا ارتباط قوی داشته باشند باید به دنبال خنثی کردن حربه دشمنان نیز باشند.

 

 

کد خبر 1180988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha