نقش کانون‌های فرهنگی هنری در نهضت بازگشت به مساجد بسیار مهم است

اسماعیلی تاکید کرد: نقش کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در احیاء و گسترش نهضت بازگشت به مساجد بسیار مهم است و وزارت ارشاد نیز از تقویت نقش مساجد حمایت جدی می‌کند.

«محمد مهدی اسماعیلی» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، با بیان اینکه کارهای فرهنگی و هنری باید هم مردمی باشند و هم پیوند وسیعی با دین و انقلابی گری داشته باشند، اظهار کرد: دولت مردمی باور راسخی به نقش مردم در تعالی جامعه با محوریت مسجد دارد.

 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اضافه کرد: نقش کانون های فرهنگی هنری در احیاء و گسترش نهضت بازگشت به مساجد بسیار مهم است و وزارت ارشاد نیز از تقویت نقش مساجد حمایت جدی می کند.

 

وی در ادامه با بیان اینکه ما در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تعامل خوبی با همه نهادهای فرهنگی داریم، تصریح کرد: قرار نیست هر دستگاه و نهادی در کشور به صورت مجزا کار انجام دهد بلکه همه باید به صورت هم افزا کار کنیم. این روند را باید در زمینه نهضت بازگشت به مساجد نیز پیگیری کنیم.

 

اسماعیلی خاطرنشان کرد: باید همه امکانات و ساختارها در کنار هم قرار گیرد تا کاری فاخر تولید شود و ما این کار را در همه حوزه ها از فیلم و سرود و تا مسجد و هیئت ها انجام می دهیم.

کد خبر 1181127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha