مجموعه انتظامی در خنثی کردن توطئه دشمنان و مدیریت بحران های اجتماعی موفق عمل کرده است

آیت الله خاتمی با اشاره به اینکه مجموعه انتظامی در خنثی کردن توطئه ی دشمنان و مدیریت بحران های اجتماعی موفق عمل کرده است، افزود: بصیرت، هوشمندی ، شجاعت و تعهد از شاخصه های اصلی پلیس جمهوری اسلامی ایران است .

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، امام جمعه زنجان در دیدار با سردار حسین اشتری فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران و هیئت همراه ، با تقدیر و تشکر از تلاش های کارکنان در تامین نظم و امنیت جامعه بیان داشت : مجموعه انتظامی در خنثی کردن توطئه ی دشمنان و مدیریت بحران های اجتماعی موفق عمل کرده است .

 

آیت الله علی خاتمی حضور به موقع پلیس در صحنه و رسیدگی به مسائل و مشکلات انتظامی مردم را در ارتقای احساس امنیت و اعتماد عمومی بسیار مهم و تاثیرگذار دانست و بیان داشت : مردم پلیس را امین خود دانسته و به آن اعتماد دارند.

 

این مقام مسئول در ادامه با تقدیر و تشکر از حسن مدیریت سردار اشتری و تلاش های شبانه روزی مدیران و کارکنان انتظامی در تامین امنیت جامعه ، بیان داشت : اجرای سیاست های اقتصادی دولت در سایه همدلی مسئولان و امنیت پایدار جامعه به برکت تلاش های جان برکفان امنیتی و انتظامی حاصل شده است.

 

وی با اشاره به تنوع و حجم بالاي ماموريت هاي پلیس و تلاش های موثر و مفید پلیس در کاهش جرایم ، افزود : کارکنان انتظامی شبانه روز برای تامین نظم و امنیت مردم و جامعه تلاش می کنند که این جای تقدیر دارد .

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان اظهار داشت: اقتدار پليس در سايه اعتماد مردم رقم مي خورد و موقعي مي توانيم پليس مقتدري  داشته باشيم كه اعتماد مردم را جلب كنيم .

 

وی با بیان اینکه فرماندهی انتظامی از مردمی ترین نهادهای انقلاب اسلامی به شمار می رود ، تصریح کرد : من امروز به توسعه ، ترقی و پیشرفت مجموعه انتظامی اذعان دارم .

 

آیت الله خاتمی اجرای عدالت توسط پلیس و حمایت دستگاه قضاء را نگهبان و حافظ امنیت جامعه  دانست و بر ارتقای توجه به سربازان و خانواده کارکنان تاکید کرد .

 

استاندار زنجان نیز در این دیدار با اشاره به تلاش ها و خدمات ارزنده سردار جهانبخش فرمانده انتظامی استان ، برای سردار محمد طراقیه فرمانده جدید انتظامی استان آرزوی موفیت کرد .

 

محسن افشارچی با تقدير و تشكر از تلاش هاي تك تك كاركنان انتظامي استان اظهار داشت: قضاوت مردم درباره عملكرد پليس ، قضاوت خوبي است و مردم واقعا" پلیس را از خودشان مي دانند.

 

استاندار زنجان با اشاره به اينكه خدماتي كه پلیس انجام مي دهد مورد توجه مردم است و رابطه بين مردم و پليس را برقرار مي كند، بيان داشت: برقراری نظم و امنیت از وظایف ذاتی انتظامی است که بی تردید با مدیریت هوشیارانه و خادمانه این نیروی غیور در همه صحنه ها شاهد پویایی آن هستیم.

 

افشارچی با اشاره به اینکه مجموعه انتظامی به صورت شبانه روزی برای برقراری امنیت و آرامش مردم تلاش می کنند افزود : خدمات رسانی به مردم ، یکی از با ارزش ترین و پرافتخارترین ماموریت کارکنان پلیس استان است.

کد خبر 1181336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha