تعداد بستری‌های کرونایی در گلستان دو رقمی شد/ مردم نوبت سوم واکسن کرونا را تزریق کنند

گلفیروزی با اشاره به کاهش نسبی شمار بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در استان گلستان گفت: تعداد بیماران بستری بار دیگر دو رقمی شده است.

«سعید گلفیروزی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان اظهار کرد: تعداد بیماران بستری کرونایی در مراکز درمانی و بیمارستان های استان نسبت به شبانه روز گذشته ۶ نفر کمتر شده است.

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: در حال حاضر ۹۵ بیمار به علت عوارض ناشی از کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد ۳۳ بیمار تحت مراقبت های ویژه قرار دارند و ۱۵ نفر نیز به دستگاه ونتیلاتور متصل هستند.

 

وی افزود: رنگ بندی کرونایی شهرهای استان هنوز تغییری نکرده است و ۸ شهرستان در وضعیت زرد و ۶  شهرستان نیز در آبی قرار دارند.

 

گلفیروزی اعلام کرد: شهرستان های بندرگز، بندر ترکمن، علی آبادکتول، گالیکش، گمیشان، مراوه تپه، مینودشت و کلاله در وضعیت زرد هستند و شرایط در شهرستان های گرگان، آزادشهر، آق قلا، رامیان، کردگوی و گنبدکاووس آبی است.

 

وی با اشاره به پایین بودن تزریق نوبت واکسن، گفت: کمتر از ۴۰ درصد افراد واجد شرایط در استان نوبت سوم واکسن کرونا را دریافت کردند که این آمار مطلوبی نیست و لازم است شهروندان نسبت به تکمیل واکسیناسیون خود اقدام کنند.

 

کد خبر 1181756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha