مهم ترین هدف دشمن دلسرد کردن روحانیون و ائمه جماعات است

حجت الاسلام مطهری مقدم گفت: اگر می خواهیم انقلاب اسلامی و هدف نهایی آن را حفظ کنیم باید حلقه بین مساجد و ائمه جماعات را حفظ کنیم و با درک هدف دشمن نگذاریم ارتباط بین روحانیون و مساجد قطع شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام «امین مطهری‌مقدم» امروز (12 خرداد) در دیار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: امیدواریم در مسیر انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره) بتوانیم صادقانه عمل کنیم و علمداران این انقلاب باشیم.

 

مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد استان خراسان جنوبی با بیان اینکه عَلم انقلاب اسلامی را امام راحل بلند کردند، گفت: امیدواریم بتوانیم به گونه ای عمل کنیم که معارف اهل بیت(ع) و خواسته پیامبر گرامی اسلام(ص) و امام راحل را به اجرا در آوریم.

 

وی در ادامه بیان کرد: علمای دهه 40 و 50 زحمت کشیدند و جامعه را برای انقلاب اسلامی مهیا کردند و ما امروز امنیت و آزادی و استقلال خود را مدیون این افراد هستیم.

 

حجت الاسلام مطهری مقدم با اشاره به اینکه هدف دشمن این است که روحانیون و ائمه جماعات را دلسرد کند، افزود: دشمن برای این موضوع برنامه ریزی کرده است تا به گونه ای روحانیون را از اهداف خود در مساجد دور سازند.

 

مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان جنوبی تاکید داشت: اگر می خواهیم انقلاب اسلامی و هدف نهایی آن را حفظ کنیم باید حلقه بین مساجد و ائمه جماعات را حفظ کنیم و با درک هدف دشمن نگذاریم ارتباط بین روحانیون و مساجد قطع شود.

کد خبر 1181927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha