قدردانی از امام و انقلاب در عمل تجلی یابد

حجت الاسلام نکونام با تاکید بر اینکه باید قدر امام و انقلاب بدانیم و شکرگزار خداوند باشیم، گفت: این قدردانی باید در عمل مسئولان و مردم تجلی داشته باشد و فقط در سخن نباشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت‌الاسلام «محمدعلی نکونام» امروز (جمعه 13 خرداد) در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد که با حضور عموم مردم و مسئولین در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد، فرا رسیدن ایام دهه کرامت را تبریک گفت و افزود: این ایام مصادف با ایام رحلت امام خمینی(ره) شده است که امام مصداق بارز کرامت بودند.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری شجاعت، خدمت، فقه، عرفان، علم، بندگی، سیاستمداری و ایستادگی را از ویژگی‌های شاخص امام خمینی(ره) برشمرد و گفت: ایشان با همین ویژگی‌های کریمانه مردم را از شر طواغیت رهانید و آزادی را به آن ها هدیه داد.

 

امام جمعه شهرکرد با اشاره به قیام مردم در 15 خرداد سال 42 و ایستادگی در برابر ماموران پهلوی، اظهار کرد: این قیام مردم نتیجه فریادهای امام راحل در برابر مستکبران و برائت از آنان بود که انقلاب اسلامی را پایه ریزی کرد.

 

حجت الاسلام نکونام با بیان اینکه امام راحل در هیچ برهه ای ترس از دشمنان نداشتند و در راه و دشمنان را بیمناک کرده است.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه باید قدر امام و انقلاب بدانیم و شکرگزار خداوند باشیم، تصریح کرد: این قدردانی باید در عمل مسئولان و مردم تجلی داشته باشد و فقط در سخن نباشد.

 

خطیب جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه مسئولان در این شرایط باید یه جامعه امید بدهند، خاطرنشان کرد: مردم شرایط را به خوبی درک می کنند و همواره ولایت محوری خود را در برهه های مختلف به اثبات رسانده اند.

 

کد خبر 1182227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha