درجوار بقاع متبرکه محفل انس با قرآن برگزار می شود

خسروانی پور،گفت: بمناسبت سی و سومین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) محفل انس با قرآن در شهرستان های اسلام آباد غرب و سرپل ذهاب در جوار بقاع متبرکه برگزار می شود.

حمید خسروانی پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه  با اشاره به سی و سومین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) ،گفت: ایام سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) بهترین فرصت برای پرداختن به شخصیت امام (ره) و تبیین و ترویج افکار و اندیشه های ایشان برای نوجوانان و جوانان است.

 

رئیس اداره اوقاف و امورخیریه اسلام آباد غرب افزود: امام خمینی(ره) محور وحدت هستند و همه باید به دور آن حلقه بزنیم و وحدت و هماهنگی را حفظ کنیم، و بعد از ارتحال ایشان جانشینی برای او انتخاب شده که مثل امام شجاع، مدیر، باتقوا ، ساده گی، علم و دانش و درایت دارد که بعد از امام خلاء در این نظام بوجود نیامده است.

 

 

وی خاطر نشان کرد:طی دوسال گذشته که ویروس کرونا در استان حاک شده بود برنامه های ارتحال بصورت محدود و یا مجازی برگزار شد اما امسال خوشبختانه با توجه به شرایط حاکم و کمرنگ شدن این ویروس برنامه ویژه در سطح شهرستان های اسلام آباد غرب و سرپل ذهاب در جوار بقاع متبرکه و با حضور مردم برگزار می شود.

 

 

خسروانی پور تصریح کرد: امسال همایش بزرگداشت امامزادگان  با حضور مردم در جوار امام زاده حسن(ع) اسلام آبادغرب و احمد بن اسحاق(ره) سرپل ذهاب برگزار خواهد شد.

 

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه اسلام آباد غرب درپایان گفت: رهبر کبیر انقلاب اسلامی و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، پس از سال‌ها مبارزه در راه حق و متجلی ساختن اسلام حقیقی در میان جوامع اسلامی و بشری و ستیز دائم با کفر و استکبار جهانی، در شامگاه روز سیزدهم خرداد سال ۱۳۶۸ ش به ملکوت اعلی پیوست و جهان اسلام در ماتم بزرگ‌ترین، شجاع‌ترین و آگاه‌ترین مرجع و رهبر اسلامی، به سوگ نشست.

 

کد خبر 1182354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha