پیشرفت مناطق روستایی با میدان‌داری مردم محقق می شود

اعلایی گفت: برای پیشرفت و تعالی روستاهای استان قزوین در وهله نخست باید مردم ورود جدی داشته باشند و پیشرفت مناطق روستایی با میدان داری مردم محقق خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، «محمدمهدی اعلایی» در دیدار با مردم روستای نیکویه از توابع بخش مرکزی شهرستان تاکستان بیان کرد: روستاها محل پرورش انسان‌ های برجسته و تأثیرگذاری در انقلاب اسلامی بوده است و باید بتوان دوباره به روستاها هویت بخشید و ظرفیت‌های آنها را شکوفا کرد.

 

استاندار قزوین ادامه داد: شخصیت ها و بزرگان این روستا همواره پیگیر مطالبات مردم هستند و مشکلات مطرح شده از سوی مردم در یک نگاه کلی توسعه‌ای برطرف خواهد شد.

 

وی اضافه کرد: برای سرعت گیری توسعه این منطقه باید ظرفیت های اقتصادی بیشتری مورد بهره ‌برداری قرار گیرد که این مهم باید در وهله نخست در بین مردم و اهالی این روستا به وجود بیاید و توسعه و پیشرفت مناطق روستایی با میدان داری مردم محقق خواهد شد.

 

اعلایی خاطر نشان کرد: خوشبختانه در این دیدار بارقه های امیدوارکننده ای را از اشتیاق مردم این روستا برای ورود به مباحث اقتصادی به ویژه در راه اندازی تعاونی مشاهده کردم که این نگاه باید در تمامی روستاهای استان ساری و جاری شود.

 

وی یادآور شد: استان قزوین در حال حاضر با نیازهای بی شمار در بخش های مختلف و منابع محدود مواجه است و باید با همراهی مردم و ورود موثر فعالان بخش خصوصی این نیازها برطرف شود.

 

کد خبر 1182524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha