خطبه عقد چهار زوج جوان جاری شد

خطبه عقد چهار زوج جوان در راز و جرگلان با حضور خادمین بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الحجج علیه السلام جاری شد و دلهایشان به عشق امام رضا علیه السلام گره خورد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ کاروان زیر سایه خورشید در دومین روز حضور خود در دو روستای «سوخسو رحیمی» و «جلف دره» در مراسم عقد چهار زوج جوان حاضر شدند و خطبه عقد و ازدواج آنها را جاری کردند.

 

خدام رضوی ابتدا در روستای «سوخسو رحیمی» حضور یافتند و در حسینیه این روستا دستهای سه زوج جوان را با جاری کردن خطبه عقد به هم پیوند و دلهایشان را به عشق امام رضا علیه السلام گره زدند.

 

پس از آن نیز به روستای «جلف دره» رفتند و با توسل به عشق حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام دست های یک زوج مشتاق را در دست هم گذاشتند.

 

بر اساس اعلام «ابوطالب حمیدی» مدیر کانون فرهنگی و هنری چشمه کوثر روستای «سوخسو انقلاب» و نیز رابط اجرای طرح زیر سایه خورشید در شهرستان راز و جرگلان هدایایی به این چهار زوج از سوی نهاد های مختلف تعلق گرفت که از جمله اختصاص وام قرض الحسنه 10 میلیون تومانی از سوی آستان قدس و  نیز 100میلیون وام اشتغالزایی در صورت درخواست و تمایل زوج ها، به آنها اهدا شد.

 

گفتنی است، امروز سه شنبه 17 خرداد ماه جاری و در سومین روز حضور خدام رضوی در استان خراسان شمالی  و هفتمین روز از ایام پر برکت دهه کرامت، شهرستان مانه و سملقان و گرمه میزبان کاروان زیر سایه خورشید می شود.

 

 

کد خبر 1183122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha