کاروان «زیر سایه خورشید» با حضور خادمان و پرچم رضوی وارد شهرستان بیله سوار شدند

مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه شهرستان بیله سوار گفت: همزمان با دهه پرفیض کرامت کاروان «زیر سایه خورشید» با حضور خادمان و پرچم رضوی وارد شهرستان بیله سوار شدند.

«شهاب ملکی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: همزمان با دهه پرفیض کرامت کاروان «زیر سایه خورشید» با حضور خادمان و پرچم رضوی وارد شهرستان بیله سوار شدند و مورد استقبال عموم مردم دوستدار اهل بیت (ع) قرار گرفتند.

 

 

مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه شهرستان بیله سوار تصریح کرد: این کاروان پس از استقبال اهالی مردم بیله سوار راهی روستای جهان خانملو در نطقه صفر مرزی و محروم شد و اهالی روستا با ذبح یک گوسفند قربانی از این کاروان استقبال کردند.

 

 

این مقام مسئول اعلام داشت: این مراسم معنوی با هماهنگی کانون فرهنگی هنری شهید صیاد شیرازی در روستای جهان خانملو با شور و نشاط خاص برگزار شد.

 

 

ملکی عنوان کرد: پس از این مراسم، کاروان زیر سایه خورشید برای عیادت از «رحمان محمدی» مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای مرادلو راهی این روستا شدند.

 

 

وی  ادامه داد: حضور در ویژه برنامه دهه کرامت روستای دمیرچی که به همت کانون فرهنگی هنری ابصار تدارک دیده شده بود از دیگر برنامه های کاروان بود که با استقبال خوب اهالی این روستا قرار گرفت.

 

ملکی خاطر نشان کرد: سپس خادمان و پرچم مطهر رضوی در ویژه برنامه تکریم و معارفه فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان بیله سوار در مجتمع فرهنگی هنری امام علی (ع) حاضر و مورد استقبال فرماندهان و کادر نیروی انتظامی قرار گرفت.

 

 

مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه شهرستان بیله سوار افزود: حضور در برنامه محله محور کانون فرهنگی نرجس خاتون شهرک ولیعصر (عج) از دیگر برنامه ها بود که با استقبال اهالی این شهرک قرار گرفت و 2 گوسفند قربانی ذبح شد.

 

 

این مقام مسئول اذعان داشت: پس از آن کاروان با حضور در بیمارستان امام خمینی (ره) به عیادت بیماران بخش های کودکان، دیالیز و داخلی رفتند و خادمان حرم رضوی دعای خیر برای شفای عاجل بیماران را از خداوند متعال مسئلت کردند.

 

 

ملکی بیان کرد: حضور در جمع خانواده معظم شهدا و عیادت از پدر شهید «ولی کیانی» از دیگر بخش های حضور کاروان زیر سایه خورشید در شهر بیله سوار بود.

 

وی یادآور شد: پس از آن کاروان به سمت شهر جعفرآباد حرکت کردند و در ویژه برنامه دهه کرامت کانون فرهنگی هنری صالحون مسجد حضرت ابوالفضل (ع) حاضر شدند و سپس به دیدار و عیادت خواهر شهید مفقودالاثر «استواری» در شهر جعفرآباد رفتند.

 

 

ملکی در پایان سخنان خود از همکاری و همراهی سپاه ناحیه بیله سوار، نیروی مقاومت بسیج، تبلیغات اسلامی و قرارگاه فرهنگی اجتماعی فاطمه الزهرا (س) شهرستان بیله سوار تقدیر و تشکر کرد که در برپایی این ویژه برنامه معنوی همراه کاروان «زیر سایه خورشید» زحمات فراوانی را متحمل شدند.

 

کاروان «زیر سایه خورشید» امروز راهی شهرستان پارس آباد شد و مورد استقبال اهالی این شهرستان قرار گرفت.

کد خبر 1183144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha