تهیه سیسمونی ۵نوزاد به همت خادمیاران رضوی بابل

خدادادی گفت: خادمیاران رضوی کانون ایثار وشهادت و کانون بانوان و خانواده در راستای پویش حمایت از فرزند آوری (فرزند اول و دوم) تعداد ۵ سری لوازم ضروری نوزاد در دهه کرامت به زوج‎ های جوان نیازمند شهر بابل اهدا کردند.

«معصومه خدادادی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن دهه کرامت به همت والای بانوان خادمیار در شهرستان بابل برای دستگیری از نیازمندان و انجام فعالیت های فرهنگی و اجتماعی اشاره و اظهار کرد:این خادمیاران به تاسی از مقتدا و ولی نعمتمان امام رئوف حضرت رضا(ع)، کمک به اقشار ضعیف را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده اند.

 

مسئول کانون تخصصی بانوان و خانواده شهرستان بابل گفت: خادمیاران رضوی کانون ایثار وشهادت و کانون بانوان و خانواده در راستای پویش حمایت از فرزند آوری (فرزند اول و دوم) تعداد ۵ سری لوازم ضروری نوزاد در دهه کرامت به زوج‎ های جوان نیازمند شهر بابل اهدا کردند.

وی بیان کرد: در ایام پرخیر و برکت دهه کرامت، خادمیاران کانون‎ های خدمت رضوی بانوان وخانواده، کانون ایثاروشهادت با مشارکت خیرین نیک اندیش، با اقدام خیرخواهانه و نوع دوستانه به نیابت از امام مهربانی ها وسایل مورد نیاز برای ۵ نو رسیده‎ باغ رضوی که با شور و عشق خاصی تهیه شد و به این خانواده های نیازمند که به تازگی صاحب فرزند شده بودند اهدا گردید تا مادر با گرمای عشق و محبت رضوی پذیرای نوزاد دلبندش باشد.

 

خدادادی یادآورشد: اقلام تهیه شده برای ۵ نوزاد شامل(لباس نوزاد، لوازم بهداشتی نوزاد، آغوشی، شامپوی بچه، پتوی نوزاد، سرویس خواب، اسباب بازی و سایر مایحتاج ضروری کودک) جمعا به ارزش ۱۵ میلیون تومان می باشد.

کد خبر 1183291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha