برای رفع مشکلات منطقه منظریه شهرکرد ۲۰۰ میلیارد تومان اختصاص می یابد

وزیر کشور روز پنجشنبه ۱۹ خرداد در سفر به شهرکرد در بازدید از طرح مسکن مهر منطقه منظریه این شهر با تاکید بر ضرورت رفع مشکلات مردم ساکن‌ در این محدوده‌ گفت: اختصاص ۲۰۰ میلیارد تومان جهت رفع مشکلات این منطقه پیش‌بینی‌ شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «احمد وحیدی» به عنوان نماینده تام‌الاختیار رییس جمهور در این بازدید اظهار داشت: یک سری کمبودها در محدوده ساخت مسکن مهر منظریه همچون فضای سبز، پیاده‌ رو و زیرساخت‌های خدماتی وجود دارد که مسوولان وزارت مسکن و شهرسازی در این محدوده مسئولیت‌ دارند و از طرفی شهرداری نیز باید خدمات لازم را به مردم برساند.

 

وزیر کشور با اشاره به صحبت‌های انجام شده با معاون وزیر راه‌ و شهرسازی در این رابطه افزود: امید می‌رود در جریان سفر هیئت دولت به چهارمحال و بختیاری توافقی برای اختصاص مبالغی‌ به شهرداری صورت گیرد و شهرداری بتواند کل منطقه را تحویل گرفته و مشکلات‌ را رفع کند.

 

وزیر کشور در جریان بیست و چهارمین سفر استانی رئیس جمهور به چهارمحال و بختیاری علاوه بر بازدید از منطقه منظریه شهرکرد، در محوطه باغ موزه دفاع مقدس نیز حاضر و آخرین اقدامات انجام شده در این ۲ محدوده را بررسی کرد.

 

از روز گذشته تعدادی از معاونان وزرا به‌عنوان نمایندگان تام‌الاختیار رئیس جمهور در شهرستان‌ های ۱۰ گانه چهارمحال و بختیاری حضور یافته و با مردم دیدار چهره به چهره دارند.

 

در بیست و چهارمین سفر استانی رئیس جمهور و هیئت دولت سیزدهم، اعتباراتی برای تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های توسعه‌ای چهارمحال و بختیاری تصویب می‌شود.

 

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت روز پنجشنبه ۱۹ خردادماه میهمان مردم چهارمحال و بختیاری هستند.

 

کد خبر 1184003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha