آیت الله شاهچراغی الگوی اخلاق مداری است

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در پیامی آیت الله سید محمد شاهچراغی را الگوی اخلاق مداری در جامعه توصیف کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، حجت الاسلام «سید ابراهیم رئیسی» با صدور پیامی خطاب به کنگره گرامی داشت مقام آیت الله شاهچراغی در سمنان، به بخش‌هایی از شخصیت این عالم وارسته اشاره کرد.

 

در پیام رئیس جمهور که توسط سید محمد رضا هاشمی استاندار سمنان قرائت شد آمده است:

من وقّر عالما وقّر ربّه«امیرالمومنین علی (ع)»

« کسی که آدمی را گرامی بدارد و تعظیم نماید پروردگارش را گرامی و بزرگ داشته است»

 

 عالمان راستین در تاریخ اسلام همواره نماد مقاومت و ایستادگی و اسوه حیات طیبه و الگوی مجاهدت و ساده‌زیستی بوده اند.‌ تجلیل از مقام شامخ آیت‌الله سید محمد شاهچراغی «دامت برکاته» تجلیل از مقام عالمی است که در بلندای مراتب علم و معرفت  ،سفر عرفانی خویش را تکمیل کرده و آموزگار اخلاق و ساده‌زیستی بوده است.


ایشان در طول قریب به نیم قرن مجاهدت خود در نهضت امام خمینی(ره) و در مسئولیت‌های مختلف در نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان لنگرگاه انسجام و وحدت مردم عزیز استان سمنان وظیفه و تکلیف خویش را به نیکی ادا نموده اند.


 از آنجا که قدرشناسی از کارگزاران انقلابی بر همه ما لازم است و این امر مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی «مدظله العالی» میباشد، اینجانب نسبت به مبارزات و خدمات خالصانه این عالم وارسته که مصداق «قیام لله» بوده ، کمال قدرشناسی را داشته و امید دارم که برگزاری همایش بزرگداشت شخصیت ایشان ، ضمن معرفی ابعاد شخصیت این الگوی اخلاق‌مدار و مردمی ، گام موثری در راه استحکام به بنیاد های اخلاقی و نماد خدمتگزاری خالصانه برای جامعه به ویژه مردم عزیز استان سمنان باشد .

کد خبر 1184049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha