کانون امام علی(ع) نکا میزبان حدود ۲۰ عنوان برنامه در دهه کرامت

افشارزاده گفت: کانون امام علی(ع) نکا میزبان حدود ۲۰ عنوان برنامه در دهه کرامت است تا براساس برنامه ریزی انجام شده در راستای پاسداشت ارزش ها تلاش شود.

«مجتبی افشارزاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: برنامه های دهه کرامت در کانون امام علی(ع) نکا با محوریت جوانان و نوجوانان با برنامه ریزی برای برگزاری حدود 20 برنامه محوری در حال انجام است و جشن میلاد امام رضا(ع) حسن ختام برنامه های دهه کرامت ما در این کانون است.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) نکا افزود: هیات امنا و کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) مسجد امام جعفر صادق(ع) نکا تلاش دارد تا برنامه های فرهنگی و ارزشی را در طول سال در سطح جامعه و برای افراد و سنین های مختلف اجرایی کند تا در مقابله با تهاجم و جنگ نرم دشمن موفق عمل کند.

 

وی خاطر نشان کرد: در دهه کرامت برنامه ریزی مناسبی از سوی کانون مساجد و هیات امنا مسجد انجام شده و طبق این برنامه فعالان کانون مسجد ویژه برنامه های دهه کرامت را در کانون عملیاتی و اجرا خواهند کرد.

 

افشارزاده گفت: کانون امام علی(ع) نکا میزبان حدود 20 عنوان برنامه در دهه کرامت است تا براساس برنامه ریزی انجام شده در راستای پاسداشت ارزش ها تلاش شود.

 

وی افزود: ایستگاه صلواتی، دیدار با خانواده شهدا، توزیع بسته های معیشتی در بین کودکان نیازمند و بدسرپرست و بی سرپرست، مسابقات نقاشی، ورزشی و هنری، جشن مولودی خوانی، مسابقه نامه ای به امام رضا(ع)، اهدای جوائز به قید قرعه به نام های معصومه و رضا، نمایشگاه عکس و تجلیل از دختران با حجاب

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) نکا یادآور شد: همه ما در قبال نسل جدید این ممکلت مسئولینم و نباید با شانه خالی کردن از زیر مسئولیت ها، خدای ناکرده عرصه را برای برنامه های مخرب فرهنگی باز کنیم و لذا در مناسبت های مختلف با تمام توان پای کار ارزش ها و آرمان های انقلاب و نظام هستیم.

کد خبر 1184090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha