جمهوری اسلامی هرگز با تحریم متوقف نمی شود

رئیسی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی هرگز با تحریم متوقف نمی شود، گفت: کشور ایران در حوزه های مختلف صنعت، کشاورزی و گردشگری در حال پیشرفت است زیرا هرگز اقتصاد کشور را به لبخند و اخم بیگانگان گره نزده ایم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، آیت الله سید «ابراهیم رئیسی» عصر امروز (پنج شنبه ۱۹ خرداد) در دیدار اقشار مختلف مردم چهارمحال و بختیاری که در ورزشگاه شهدای دانش آموز شهرکرد برگزار شد، با اشاره به اینکه قطعنامه های مختلف دشمنان در مجامع بین المللی در سال های اخیر بی اثر شد، گفت: دشمنان در مسئله فلسطین قراردادهای کمپ دیوید، شرم ‌الشیخ و اسلو را تصویب کردند اما همواره ابتکار عمل در دست مجاهدان فلسطینی بود.

 

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی هرگز با تحریم متوقف نمی شود، افزود: کشور ایران در حوزه های مختلف صنعت، کشاورزی و گردشگری در حال پیشرفت است زیرا هرگز اقتصاد کشور را به لبخند و اخم بیگانگان گره نزده ایم.

 

رئیسی مردم شهرکرد را مردمانی بابصیرت و فهیم خواند و اظهار کرد: تمام تلاش خود برای تحقق وعده های دوران انتخابات را می کنم و دولت صادق الوعدی خواهیم بود.

 

رئیس قوه مجاریه اجرای عدالت و قطع دست رانت‌خواران، مفسدان و مافیا را از اهم برنامه های اقتصادی دولت خواند و تصریح کرد: این دولت بدون ترس از فردی یا گروهی در این راستا حرکت کرده و دست مافیا را از اقتصاد کشور کوتاه می کند.

 

رئیس جمهور با اشاره به اینکه در جریان ساعت به ساعت زندگی مردم هستم و برای آن دغدغه دارم، ادامه داد: همراهی مردم موفقیت های خوبی را نصیب کشور کرده است از جمله در مسئله مرگ و میر کرونا که از روزی 700 نفر به نزدیک صفر رسیده ایم.

 

رئیسی با بیان اینکه تمام شاخص ها نشان از آینده روشن اقتصادی کشور است، گفت: افزایش صادرات و رسیدن به دوران قبل از تحریم ها و رسیدن رشد اقتصادی کشور به پنج درصد از مهمترین این شاخص هاست.

 

رئیس دولت سیزدهم با تاکید بر اینکه مدیران کشور باید حزب‌الهی، انقلابی و مردمی باشند، افزود: مدیر ناکارآمد به حاشیه رانده می شود و ما جز به نام دین، اخلاق، معنویت و عدالت با کسی رابطه‌ای نداریم.

 

وی با بیان اینکه فرهنگ ما برگرفته از فرهنگ «ما می‌توانیم» سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است، اظهار کرد: این فرهنگ پیروز است و در جنگ اراده ها ما پیشرفت خواهیم کرد.

 

رئیس جمهور با اشاره به اینکه دشمنان با تحریک یونانی ها کشتی ما را در منطقه دزدیدند، تصریح کرد: این اقدام آن ها بی پاسخ نماند و ما دو کشتی آن ها را توقیف کردیم که امروز کشتی ما را مسترد کردند.

 

رئیسی با بیان اینکه روزی امام راحل عشایر را ذخایر انقلاب خواندند و امروز ما به این سخن رسیدیم، خاطرنشان کرد: عشایر غیور کشور 10 هزار شهید و مردم چهارمحال و بختیاری نیز 2 هزار و 500 شهید تقدیم این انقلاب و مرز و بوم کرده اند که قابل ستایش است.

 

کد خبر 1184190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha