برپایی ۵ کرسی تلاوت و تفسیر در بقاع متبرکه استان کرمانشاه

رئيس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه،گفت:‌ به مناسبت دهه کرامت ۱۴ محفل انس با قرآن کریم و ۵ کرسی تلاوت و تفسیر در بقاع متبرکه استان کرمانشاه برگزار می شود.

ساحل سهیلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه با اشاره به برگزاری محفل انس با قرآن کریم در استان،گفت: دهه کرامت فرصت مناسبی برای آشنایی هر چه بیشتر جوانان و جامعه با معارف اهل بیت (ع) است.

 

رئيس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه ، افزود: دهه کرامت فرصت مناسبی است تا جذاب، شاد، متنوع و با حضور و مشارکت فعال جوانان و همکاری مردم و خانواده‌ها برگزار شود

 

وی خاطر نشان کرد: .دهه کرامت یادآور جشن بزرگ ولادت امام رضا(ع) است بر این اساس و در قالب این جشن‌ها برگزاری نشست‌های بررسی و تبیین سیره معصومین و امام رئوف را در دستور کار داریم تا جوانان را با سیره و منش ائمه آشنا کنیم.

 

سهیلی  با اشاره به برگزاری محافل انس  با قرآن ، تصریح کرد: این محافل به مناسبت دهه کرامت  و با حضور قاریان مطرح استانی  ایام ارتحال حضرت امام خمینی(ره) ،قیام پانزده خرداد و بزرگداشت عالم ربانی استاد فاطمی نیا و محکومیت فیلم عنکبوت مقدس ، در مساجد ، بقاع متبرکه و امامزادگان با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار خواهد شد. 

 

 

کد خبر 1184226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha