۱۵۰۰ قطعه جوجه یک روزه در روستای ملاسرا توزیع شد

خوشحال از برگزاری جشن دهه کرامت و برپایی زیارت عاشورا در کانون شهید بخشعلی زاده خبر داد و گفت: هزار و ۵۰۰ قطعه جوجه یک روزه نیز به همین مناسبت بین مردم روستای ملاسرا توزیع شد.

«علی خوشحال» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با تبریک دهه کرامت و فرا رسیدن میلاد با سعادت علی بن موسی الرضا(ع) اظهار کرد: این دهه تجلی و پیام آور جشن و شادی و تداعی کننده رحمت و کرامت خاص پروردگار متعال نسبت به مردم ولایتمدار ایران است.

مسئول کانون شهید بخشعلی زاده ملاسرای بخش کوچصفهان با بیان اینکه دهه کرامت با ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) بانوی کرامت و مظهر فضایل آغاز و با ولادت با سعادت امام علی بن موسی الرضا (ع) به پایان می رسد، افزود: در این ایام مبارک عطر شمیم رضوی در فضای کشور طنین انداز می شود و به واسطه میلاد انوار الهی فرصت نابی برای رواج فرهنگ اهل بیت(ع) را فراهم می‌شود.

وی از برپایی زیارت عاشورا با حضور مسئولین منطقه خبر داد و گفت: جشن هفته کرامت ولادت خانم حضرت معصومه و آقا علی بن موسی الرضا (ع) با حضور مردم، امام جماعت و هیئت امنا، شورای اسلامی، دهیاری، پایگاه شهید دکتر چمران و کانون فرهنگی شهید بخشعلی زاده در مسجدالنبی ملاسرای کوچصفهان نیز برگزار شد.

خوشحال ادامه داد: همچنین هزر و ۵۰۰ قطعه جوجه یک روزه نیز در روستای ملاسرا با همکاری نیروهای بسیجی پایگاه شهید دکترچمران و کانون فرهنگی شهید بخشعلی زاده توزیع شد.

 

کد خبر 1184258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha