تشکیلات مردم نهاد عملگرا سادات در البرز افتتاح شد

حجت الاسلام طباطبایی با اعلام خبر راه اندازی تشکیلات مردم نهاد عملگرا سادات در البرز گفت: هدف از راه اندازی مجمع جهانی سادات کشور ایجاد یک پدافند غیرعامل معنوی در جامعه با هدف ارتقاء ارزش های ایمانی، الهی، اخلاقی، سیاسی، فرهنگی در سطح جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « حجت الاسلام سیدشهاب الدین طباطبایی» با حضور در آیین افتتاحیه مجمع جهانی سادات که شنبه ۲۱ خرداد در سالن همایش فرودگاه پیام کرج برپا شد گفت: تشکیلات مردم نهاد عملگرا سادات در البرز در قالب دبیرخانه به مناسبت میلاد فرخنده امام رئوف ثامن الحجج(ع) افتتاح می شود.

 

رئیس مجمع جهانی سادات کشور افزود: هدف از راه اندازی مجمع جهانی سادات کشور ایجاد یک پدافند غیرعامل معنوی در جامعه با هدف ارتقاء ارزش های ایمانی، الهی، اخلاقی، سیاسی، فرهنگی در سطح جامعه است.

 

به گفته وی، تدوین نسب شناسی و شجره نامه سادات با هدف حفظ نسل و خانواده سادات از آسیب ها یکی از وظائف مجمع جهانی سادات است. 

 

وی اظهار کرد: توانمندسازی سادات از دیگر مطالبی است که این مجمع به آن متعهد است و از جهت های مختلف درصدد است تا از لحاظ مالی این قشر از جامعه را تقویت و مشاغل تعریف شده برای آنان فراهم نماید. 

 

 

۱۰ میلیون نفر سادات در کشور هستند 

 

حجت الاسلام طباطبایی با اشاره به اینکه ۱۰ میلیون نفر سادات در کشور زندگی می کنند بیان کرد که به غیر این آمار، افرادی که مادر آن ها سادات هستند نیز جزو سادات محسوب می گردند. 

 

رئیس مجمع جهانی سادات کشور خاطرنشان کرد: تدوین نسب شناسی و شجره نامه سادات از جمله رسالت های این مجمع است، همچنین مجمع به دنبال ارتباط مستقیم و مستمر با نماینده های ولی فقیه در سطح استان ها با هدف هم افزایی بیشتر است.

 

 

 

 

کد خبر 1184676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha