حضور مستند بچه های مسجد در کانون «دوستان ‌آسمانی» جهرم در جشنواره فیلم کوتاه شیراز

گواهیان گفت: مستند «بچه های عباس» کاری از بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «دوستان ‌آسمانی»شهرستان جهرم به بخش مسابقه جشنواره فیلم کوتاه شیراز راه یافت.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: مستند «بچه های عباس» روایتی از زندگی شهید «عباس هنرور» است که با جذب جوانان مستعد و کار مستمر و منظم، موفق به تربیت نسلی انقلابی می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» جهرم با اشاره به راهیابی این مستند به جشنواره فیلم کوتاه شیراز، افزود: مستند «بچه های عباس» که سعی دارد در ۳۰ دقیقه، الگوی موفق کار تشکیلاتی و جهادی را به تصویر بکشد پیش از این نیز از شبکه یک سیما پخش شده بود.

 

وی بیان کرد: نویسندگی و کارگردانی این اثر را «عباس رحمانیان» بر عهده داشته و «محمد سبزیکار»، «علی عبداللهی نژاد»، «مریم سبزیکار»، «علی ذوالفقار نسب»، «امیرحسین رحمانی» و «لیلا کریمی» از اعضای کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» در آن ایفای نقش می کنند.

 

گواهیان عنوان کرد: همچنین مدیر تصویربرداری مستند «بچه های عباس» را «اسماعیل اکسیری فرد» بر عهده داشته و «محمود رحمانیان» صدابردار، «ابراهیم کریم زاده» مدیر تولید، «سیاوس معصومی» منشی صحنه و «عباس رحمانیان» تدوین این اثر را عهده دار بوده است.

 

وی با اشاره به اینکه در این دوره از جشنواره فیلم کوتاه شیراز ۱۰۳ اثر به دبیرخانه فرستاده شد که پس از بررسی‌های نخست، ۳۴ فیلم به بخش مسابقه راه یافته است، عنوان کرد:‌ مستند «بچه های عباس» نیز از آثاری بوده که به بخش مسابقه این جشنواره راه یافته است.


مدیر کانون فرهنگی هنری «وستان آسمانی» با اشاره به اینکه فیلم‌های راه‌یافته به این جشنواره، از ۲۴ تا ۲۶ خرداد ماه جاری در سینما «فرهنگ» شیراز، برای هنردوستان پخش می شود، عنوان کرد: آیین پایانی این جشنواره پسین‌گاه پنجشنبه، ۲۶ خردادماه جاری در تالار حافظ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس برگزار می شود.

 

کد خبر 1185186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha