برگزاری ۲۵۰ برنامه توسط کاروان زیر سایه خورشید در استان

آقالو گفت: در چهاردهمین جشنواره زیر سایه خورشید امسال بیش از ۲۵۰ عنوان برنامه در استان آذربایجان غربی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ارومیه، «ادریس آقالو»، عصر دیروز، ( ۲۲ خرداد) در مراسم اختتامیه جشنواره زیر سایه خورشید اظهار کرد:جشن‌های زیر سایه خورشید در آذربایجان‌غربی پس از وقفه ۲ ساله برگزار شد و به دلیل شرایط کرونایی، طی ۲ سال گذشته برنامه‌های این جشنواره به صورت محدود برگزار می‌شد.

دبیر اجرایی چهاردهمین جشنواره زیر سایه خورشید در آذربایجان‌غربی افزود: امسال با مجوز ستاد کرونا موفق به اجرای جشن‌های مردمی و عمومی در شهرستان‌های مختلف شدیم.

آقالو بیان کرد: در این جشنواره خادمان حرم مطهر رضوی با حضور در  ۱۹ شهرستان و چندین بخش استان، عطر و بوی رضوی را به مشام عاشقان امام رضا(ع) رساندند و در جشنواره امسال بیش از ۲۵۰ عنوان برنامه در استان برگزار شد.

وی گفت:  در چهاردهمین جشنواره زیر سایه خورشید  امسال بیش از ۲۵۰    عنوان برنامه در استان آذربایجان غربی برگزار شد.

فیروزی مدیر کاروان زیر سایه خورشید در آذربایجان‌غربی در این مراسم عنوان کرد: استقبال خوب مردم ولایتمدار استان از خادمان کاروان زیر سایه خورشید بسیار عالی و چشمگیر بوده و مهمتر از همه، عشق و دلدادگی مردم به ساحت مقدس امام رضا(ع) که قلب‌هایشان به محبت آن حضرت می‌تپد و هرجا حضور داشتیم این موضوع قابل مشاهده بود.

وی افزود: پیام استاندار آذربایجان‌غربی نیز به مناسبت میلاد امام رضا(ع) قرائت و اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی از جمله اجرای سرود و قرعه کشی زیارت مشهد مقدس از جمله برنامه‌های این مراسم محسوب می‌شود.

کد خبر 1185235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha