توزیع بالغ بر ۶ هزار و ۵۴۴ پرس غذای گرم در بین نیازمندان لرستانی

سرهنگ جهانبخش گفت: در طول دهه کرامت بالغ بر ۶ هزار و ۵۴۴پرس غذای گرم به نیابت از شهدای استان، در بین مناطق حاشیه ای شهرخرم آباد توزیع شده است.

سرهنگ « احسان جهانبخش» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: با مشارکت دبیرخانه کانون های خدمت رضوی استان لرستان طرح توزیع غذای گرم در بین نیازمندان طی دهه کرامت اجرایی شده است.

 

وی با اشاره به پخت 6 هزار و 544 پرس غذای در استان لرستان، افزود: این تعداد پخت به نیابت از 6هزار و 544 شهید لرستانی انجام شده است.

 

مسئول بسیج سازندگی استان لرستان ادامه داد: غذای پخته شده در 10 منطقه حاشیه ای شهرستان خرم آباد توزیع شده است.

 

سرهنگ جهانبخش یاد آور شد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون طرح پخت و توزیع غذای گرم توسط بسیج سازندگی در دستور کار قرار داشته است و این طرح در مناسبت های مختلف اجرایی می شود.

 

وی با بیان اینکه رسالت بسیج سازندگی خدمت رسانی به محرومان است، افزود: خدمت رسانی به مناطق حاشیه شهرها، روستایی و عشایری شامل پروژه های عمرانی، بهداشت و درمان، فرهنگی و معیشی در طول سال اجرایی می شود.

 

مسئول بسیج سازندگی استان لرستان اظهار کرد: فعالیت های محرومیت زدایی و خدمت رسانی بسیج با مشارکت ۳۰ هزار نفر در قالب ۲ هزار و ۵۸۳ گروه جهادی اجرایی می شود.

 

سرهنگ جهانبخش افزود: تهیه و توزیع بسته معیشتی، اهدای جهیزیه، آزادی زندانیان جرائم غیرعمد، تهیه و توزیع لوازم التحریر، ساخت سرپناه و فعالیت در زیرساخت های مناطق محروم از جمله فعالیت های گروه های جهادی می باشد.

 

وی بیان کرد: گروههای جهادی بصورت موضوعی در راستای کم کردن آسیب های اجتماعی در قالب گروههای پزشکی در مناطق محروم  تلاش می کنند و در این میدان شاهد حضور بسیج طلاب ، بسیج دانش آموزی و دیگر افراد جهادی هستیم که در حوزه های مختلف فعالیت می کنند.

 

مسئول بسیج سازندگی استان لرستان اظهار کرد: محرومیت زدایی و کمک به مردم محروم و آسیب دیده در حوادث غیرمترقبه و بلایای طبیعی در کنار کادرسازی برای آینده انقلاب از رسالت های اصلی سازمان بسیج سازندگی است.

کد خبر 1185272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha