برگزاری بخش کتبی دومین آزمون جامع مهارتی رشته‌ های فرهنگی و هنری در ۶ شهر فارس

میری گفت: بخش کتبی دومین آزمون جامع مهارتی نیز ۲۷ خرداد جاری در شیراز و مهر، نورآباد ممسنی، داراب، لار و خرم‌ بید به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید کریم میری»، امروز (سه شنبه 24 خرداد) با اشاره به برگزاری دومین آزمون جامع مهارتی و سی و هفتمین آزمون ادواری رشته‌ های فرهنگی و هنری در فارس در جمع خبرنگاران گفت: این آزمون ها همزمان با سراسر کشور از 17 تا 23 خرداد جاری در شهرستان های مهر، نورآباد ممسنی، داراب، لار، خرم‌ بید و شیراز برگزار شد.

مسئول آموزشگاه ‌های مهارتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس افزود: 2 هزار و 700 هنرجو در این آزمون ‌ها در رشته‌ های گرافیک رایانه ‌ای، عکاسی، چهره‌ سازی، تصویرسازی، سازسازی، درودگری، موسیقی و تذهیب، توانمندی‌ ها خود را به سنجش گذاشتند.

وی اضافه کرد: بخش کتبی دومین آزمون جامع مهارتی نیز 27 خرداد جاری در شیراز و مهر، نورآباد ممسنی، داراب، لار و خرم‌ بید به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

میری اعلام کرد: شرکت کنندگان در این آزمون  از 28 خرداد با مراجعه به سامانه آزمون هنر به نشانی Azmoonehonar.ir می توانند نتیجه آزمون خود را رویت کنند.

کد خبر 1185748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha