بازدید معاون وزیر بهداشت از مراکز بهداشتی و درمانی آران و بیدگل

همزمان با سفر هیئت دولت به استان اصفهان معاون بهداشت وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی از مرکز بهداشتی و درمانی شهرستان آران و بیدگل بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، همزمان با بیست و پنجمین سفر استانی رئیس جمهور و هیئت دولت به استان اصفهان، دکتر کمال حیدری معاون بهداشت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به همراه علی اکبر رضایی فرماندار، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و جمعی از مسئولین از مراکز بهداشتی درمانی بیمارستان ثامن الحجج(ع)، امام حسن مجتبی(ع) و مراکز جامع سلامت ابوزیدآباد، نوش آباد و سفیدشهر بازدید کردند.

 

 معاون بهداشت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این بازدید از نزدیک در جریان نحوه ارائه خدمات بهداشتی درمانی این مراکز به همشهریان و روند اجرای طرح‌های عمرانی و دغدغه های حوزه سلامت مردم این شهرستان قرار گرفت.

 

دکتر کمال حیدری از این بازدید با حضور در سالن اجتماعات شهید زاهدی شبکه بهداشت و درمان این شهرستان، در جلسه ای که با حضور دکتر کورش ساکی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کاشان، دکتر مهدی دلاوری، معاون بهداشت دانشگاه و دکتر رضایی فرماندار شهرستان آران و بیدگل، اعضای شوراهای اسلامی شهرهای ابوزیدآباد، سفیدشهر و نوش آباد و دکتر باقری، مدیر شبکه بهداشت و درمان و جمعی از کارشناس مسئولان شبکه برگزار شد، شرکت کرد.

 

در این جلسه مشکلات ساختاری و اعتباری حوزه سلامت شهرستان از قبیل تاخیر در بازپرداخت مطالبات بیمه تأمین اجتماعی، کسری بودجه پزشک خانواده،  اعتبار مورد نیاز مبارزه با بیماری سالک و اصلاح تشکیلات شبکه های درگیر وسیع بيماريهای اندمیک بررسی و بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

 

شهرستان آران و بیدگل در شمالی ترین نقطه استان اصفهان و ۶ کیلومتری شهرستان کاشان واقع شده است و در حوزه بهداشت و درمان وابسته به دانشگاه علوم پزشکی کاشان است.

کد خبر 1186693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha