کانون های مساجد استان اصفهان با کمیته امداد همکاری می کنند

زارع گفت: کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان اصفهان در راستای غنی سازی اوقات فراغت اقشار آسیب پذیر با کمیته امداد همکاری می کنند.

«کریم زارع« در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان با اشاره به ماموریت فرهنگی و لزوم توجه به این دسته از نیازها برای فرزندان خانواده های تحت پوشش کمیته امداد اظهارداشت: بخشی از این نیاز توسط 6 کانون فرهنگی وابسته به کمیته امداد تامین و مابقی در تعامل با دیگر نهادهای فرهنگی انجام می شود.

 

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان افزود: یکی از دغدغه های مهم این نهاد در رفع نیازهای مددجویان، پاسخ به نیازهای فرهنگی و اوقات فراغت آنان است که در تعامل با نهادهایی مثل کانون های مساجد، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و مراکز فراغتی و ورزشی انجام می شود.

 

وی ادامه داد: کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان اصفهان در راستای غنی سازی اوقات فراغت اقشار آسیب پذیر با کمیته امداد در سول سال به ویژه فصل تابستان همکاری می کنند و از فرصت های آن استفاده می برند.

زارع اضافه کرد: در این تعامل بخشی از هزینه های کلاس های آموزشی و خدمات فرهنگی و هنری به صورت رایگان و با تخفیف ارائه می شود.

 

وی ارتقا باورهای دینی و اعتقادی و شناسایی استعدادها را برای ایتام و مددجویان مهم دانست و اذعان داشت: این کار در قالب طرح 313 با اعزام روحانی به مناطق مختلف شهری و روستایی به سوالات دینی پاسخ داده و مباحث اعتقادی مطرح می شود.

 

به گفته مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان، این طرح تاکنون در سه مرحله اجرا و 70 خانواده از خدمات آن بهره مند شده اند.

وی یادآورشد: استعدادهای برتر و ممتاز دانش آموزان و دانشجویان تحت پوشش کمیته امداد شناسایی و به مراجع مربوطه معرفی و یا از حمایت های این نهاد بهره مند می شوند.

 

زارع تعامل و همکاری بین تشکل ها و سازمان های فرهنگی و اجتماعی در تامین نیازهای مددجویان و کمک به پیشرفت و بازگشت به تحصیل را خواستار شد و اظهارداشت: استعدادهای خوبی در بین جوانان و نوجوانان تحت پوشش کمیته امداد نهفته است.

کد خبر 1187872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha