اعضای گروه نمایش بچه‌های مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) فارسان تجلیل شدند

با حضور امام جمعه شهرستان فارسان، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد و رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری از اعضای گروه نمایش بچه‌های مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) فارسان تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت‌الاسلام «محسن ملک‌پور» در آیین تجلیل از اعضای گروه نمایش بچه‌های مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) فارسان که با حضور مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد و رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری در دفتر امام جمعه شهرستان فارسان برگزار شد، اظهار داشت: باید از اجرای تئاتر، سینما، هنرهای تجسمی و ... در شهرستان فارسان حمایت بیشتری شود چرا که جوانان و نوجوانان این دیار به برگزاری چنین رویدادهای در این شهرستان نیاز دارند.

 

امام جمعه شهر فارسان ادامه داد: امروزه کارهای بسیاری در زمینه ‌های مختلف فرهنگی از سوی دستگاه‌ ها و ارگان ‌های مختلف انجام می‌شود ولی متاسفانه به دلیل اینکه این کارها بیشتر بر روی کاغذ است و به صورت میدانی انجام نمی‌شود تاثیر بسزای در جامعه ندارد.

 

وی ادامه داد: همیشه آثاری که به صورت میدانی و به صورت خود جوش انجام شده نتیجه بهتری داشته است.

 

حجت‌الاسلام ملک‌پور درباره کارهای فرهنگی هنری در شهرستان فارسان گفت: این اقدامات حوزه هنری استان همچون تئاتر بچه‌های مسجد، اکران فیلم و اینکه برنامه‌ های فرهنگی را از مرکز استان به شهرستان‌ های مختلف سوق داده کار بسیار پسندیده‌ای است و ما تمام تلاش خود را برای همکاری و انجام برنامه ‌های فرهنگی هنری در شهرستان فارسان انجام خواهیم داد.

 

امام جمعه فارسان افزود: فارسان ظرفیت‌های بسیار زیادی در زمینه ‌های مختلف دارد و باید از این ظرفیت ‌های بسیار بالا به درستی استفاده کرد.

 

وی تصریح کرد: اکنون از هر زمانی جوانان و نوجوانان ما به نشاط و سرگرمی‌های مفید نیازمند هستند و کارهای هنری می تواند مخاطبین زیادی را جذب کند.

 

حجت‌الاسلام ملک‌پور اظهار داشت: دفتر امام جمعه فارسان تمام تلاش خود را برای برگزاری برنامه‌ های فاخر فرهنگی هنری در شهرستان فارسان انجام خواهد داد.

 

کد خبر 1188283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha