مواکب حسینی یک ظرفیت خوب برای خدمت رسانی و کار جهادی است

زنگنه تبار،گفت: مواکب حسینی یک ظرفیت خوب برای خدمت رسانی و کار جهادی هستند و خدمت در این مواکب یک توفیق الهی است.

 جهانبخش زنگنه تبار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه با اشاره به برنامه های اربعین حسینی امسال، گفت:همه باید از فرصت اربعین وافتخار میزبانی و خدمتگذاری به زائران حسینی و ارائه بهترین خدمات فرهنگی برای همه زوار حسینی تلاش کنیم تا علاوه بر ترویج سیره و روش امام حسین ، در طول ایام سال نیز شاهد حضوردوباره زوار باشیم.

 

 

 

سرپرست فرمانداری شهرستان صحنه،افزود: تمامی دستگاه‌ها و نهادهایی که در آماده سازی زیرساخت‌ها نقش دارند باید تلاشی ۲۴ ساعته برای فراهم کردم زیرساخت‌های لازم در اربعین داشته باشند.

 

 

وی تصریح کرد: عاشقان اباعبدلله الحسین(ع) برای زنده نگهداشتن شعائر بزرگ الهی و فرهنگ شهادت، مسافتی طولانی را با پای پیاده و با تحمل زحمات بسیار طی می کنند و انجام این حرکت در راستای زنده نگهداشتن اسلام است.

 

 

زنگنه تبار خاطر نشان کرد: با توجه به شواهد پیش بینی می‌شود که امسال تردد زائران اربعین از استان کرمانشاه بیش از سال‌های گذشته باشد و همه دستگاه‌های دولتی و کمیته‌های مختلف اربعین  در تمامی شهرستان ها و استان آمادگی دارند که به زائرین خدمت رسانی کنند.

 

سرپرست فرمانداری شهرستان صحنه اظهار کرد: در راستای برگزاری هرچه بهتر مراسم اربعین و تردد زائران از مرز خسروی از تمام امکانات برای توسعه زیرساخت‌ها استفاده خواهیم کرد و شهرستان صحنه آمادگی لازم را برای میزبانی از زئران اربعین حسینی را دارد.

 

کد خبر 1188615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha