رسالت مهم اساتید پیشتازی در عرصه های جهاد علمی و تبیین است

سردار کریمی گفت: پیشتازی در عرصه های جهاد علمی و جهاد تبیین از رسالت های مهم اساتید است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، سردار «محسن کریمی» ضمن گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد شهادت شهید مصطفی چمران، در همایش بسیج اساتید که با حضور اساتید دانشگاه های استان مرکزی برگزار شد، گفت: شهید چمران الگوی کاملی برای همگان به ویژه استاتید است، چرا که ایشان در مقاطع حساس انقلاب جهادگونه وارد میدان میشد.

 

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با تاکید بر اینکه شهید چمران هم در بعد اندیشه و تفکر و هم در مقام عمل کامل ترین الگو برای جوانان امروز و جامعه است، ادامه داد: باید تلاش شود تا اندیشه های این دانشمند برجسته بیشتر برای جوانان و جامعه معرفی شود و دانشگاه ها نقشی مهم در این راستا برعهده دارند.

 

وی با تاکید بر اینکه شهید چمران نسبت به هدف و مسیر توحید و معاد شناخت کافی داشت ادامه داد: ایشان همت بلند داشت و جز خدا و رضایت الهی چیز دیگری نمی دید و لذا نیاز اسلام را به خوبی شناخت و برای تحقق آن گام های بلندی برداشت.

 

این مقام ارشد انتظامی مجاهدت، استقامت و مقاومت را از ویژگی های مهم شهید چمران دانست و ادامه داد: شهید چمران افق نگاه تمدنی داشتند و هیچ گاه از مسیر و خط ولایت منحرف نشد و همه وجود خود را وقف اسلام کرد.

 

سردار کریمی با تاکید بر اینکه شهید چمران در میدان های علمی، نظامی، دفاعی و عرفانی پرچم دار دفاع از ارزش های اسلامی بود، گفت: ایشان در مقاطع حساس انقلاب جهادگونه وارد میدان میشد و با تمام توان در این مسیر گام بر می داشت.

 

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: گسترش و ترویج فرهنگ بسیجی و جهادی در بین اساتید یک ضرورت است و بسیج اساتید باید در تربیت اساتید تراز انقلاب اسلامی پیشگام باشد.

کد خبر 1188784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha