برگزاری کلاس های قرآنی و هنری  ایام تابستان  توسط کانون حضرت ابوالفضل(ع) جیجان رود ملایر

سعادت گفت: کلاس های قرآنی و هنری طی ایام تابستان توسط کانون حضرت ابوالفضل(ع) جیجان رود ملایر برگزار می شود.

«افسر سعادت» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: همزمان با اوقات فراغت و ایام تابستان کلاسهای هنری و قرآنی توسط کانون حضرت ابوئالفضل جیجان رود برگزار می شود.

مدیر کانون فرهنگی و هنری حضرت ابوالفضل(ع) روستای جیجان رود ملایر از برگزاری کلاس قرآن شامل روخوانی و روانخوانی در این کانون  طی ایام تابستان خبر داد و افزود: این کلاس برای سنین مختلف برگزار خواهد شد.

وی از برگزاری یک دوره کلاس خیاطی برای علاقمندان در این کانون در ایام تابستان خبر داد و افزود: پیش بینی می شود بیش از 20 نفر در این کلاس حضور داشته باشند.

مدیر کانون فرهنگی و هنری  حضرت ابوالفضل(ع) روستای جیجان رود ملایر همچنین به برگزاری کلاس گلیم بافی در ایام تابستان توسط این کانون اشاره کرد و افزود:  این دوره نیز برای بانوان علاقمند برگزار خواهد شد.

 وی با بیان این که این کلاسها از دهم تیر ماه شروع و تا ابتدای شهریور ادامه دارد افزود: برنامه های تفریحی واردویی را نیز برای شرکت کنندگان درایام تابستان داریم.

سعادت در ادامه با بیان اینکه این کانون در ایام دهه ولایت و عید قربان و غدیر نیز برنامه دارد گفت: از جمله این برنامه ها  ابرگزاری جشن های ویژه با حضور اعضای کانون و علاقمند و توزیع گوشت قربانی بین خانوادههای نیازمند در عید قربان و غدیر است.

کد خبر 1189211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha