بخش ویژه نماز در جشنواره های استان طراحی شده است

حجت الاسلام کاظمی نسب با بیان اینکه مشهد قطب قرآنی و معنوی کشور است و ظرفیت های فراوانی در حوزه فرهنگ، هنر، قرآن و در اجرا دارد؛ گفت: ما در برنامه های استانی به نماز ورود خواهیم کرد برای همین منظور، در هر جشنواره استانی بخش ویژه نماز طراحی کرده ایم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، حجت الاسلام «محمد تقی کاظمی نسب» امروز شنبه (۴ تیر) در دومین روز نشست رابطین شورای اقامه نماز که در هتل فرهنگ و هنر برگزار شد؛ بیان کرد: ما در شورای اقامه نماز اداره کل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی تا به الان ۶ جلسه شورا برگزار کردیم و در تفاهم‌نامه های کشوری و آیین نامه های ابلاغی وزارت کشور بومی سازی صورت داده و به ۲۸ اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و حوزه های ستادی استان ابلاغ شده است.

مسئول ستاد اقامه نماز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با بیان اینکه به صورت هدفمند برنامه ریزی صورت گرفته که تمامی کارکنان فرهنگ و ارشاد استان دوره ۲۸ ساعته ضمن خدمت و دوره های آموزشی نماز را بگذرانند؛ گفت: ما در برنامه های استانی به نماز ورود خواهیم کرد برای همین منظور، در هر جشنواره استانی بخش ویژه نماز طراحی کرده ایم.

وی در خصوص کارهای خلاقانه خراسان رضوی گفت: تعامل خوبی با ستاد اقامه نماز استان داریم که این تعامل منجر به تاسیس کانون فرهنگی هنری نماز در ماه جاری شده است، محتوا را کانون مساجد ارائه می دهد، همچنین در کنار جشنواره ها سفارشاتی به هنرمندان داشته باشیم تا متناسب با فضای روز جامعه بحث نماز را پیش ببریم.

حجت الاسلام والمسلمین کاظمی نسب در پایان اظهار داشت: مشهد قطب قرآنی و معنوی کشور است و ظرفیت های فراوانی در حوزه فرهنگ، هنر، قرآن و در اجرا دارد و ما آمادگی برگزاری جشنوارهای ملی  را در استان داریم.

کد خبر 1189454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha