ثبت نام 580 نفر ار استان در چهل و پنجمین دوره از مسابفات قرآن کریم

حجت الاسلام جوانبخت گفت: ۵۸۰ نفر در چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم این نهاد در مرحله شهرستانی ثبت‌نام کرده‌اند.

«حجت الاسلام والمسلمین ناصر جوانبخت»، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ارومیه،  اظهار کرد: این افراد در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ کل، حفظ ۲۰ جزء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۵ جزء، اذان، هم‌سرایی و دعاخوانی و همچنین رشته‌های معارفی شامل تفسیر قرآن کریم، ترجمه و مفاهیم نهج‌البلاغه و مفاهیم صحیفه سجادیه باهم رقابت خواهند کرد.

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان غربی گفت: در مسابقات سراسری قرآن کریم تا کنون تعداد 580 نفر از داوطلبان استان برای حضور در رقابت های چهل و پنجمین دوره  ثبت نام کردند. 

 

وی گفت: ثبت نام در رشته های معارفی این دوره از مسابقات شامل تفسیر عمومی قرآن کریم، ترجمه و مفاهیم نهج البلاغه، ترجمه و مفاهیم صحیفه سجادیه تا (۱۰ تیر) سال جاری ادامه دارد.

 

این مسوول ادامه داد : مسابقات مرحله شهرستانی بصورت منطقه ای به میزبانی  چهار شهرستان ارومیه، خوی، مهاباد و ماکو  برگزار خواهد شد.

 

حجت الاسلام جوانبخت اظهار کرد: این رقابت‌ها (۱۳ تیر) در ماکو، (۱۴ و ۱۵ تیر) در خوی، (۲۱ و ۲۲ تیر) در مهاباد و (۲۳ و ۲۴ تیر) در ارومیه برگزار می‌شود.

 

وی گفت: رشته‌های حفظ ۵ و ۱۰ جزء تنها در مرحله شهرستانی و استانی، حفظ ۲۰ جزء تا مرحله کشوری برگزار خواهند شد و تنها سه رشته حفظ کل و قرائت تحقیق و ترتیل تا مرحله بین‌الملل ادامه خواهد داشت.

کد خبر 1189668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha