بنیاد مسکن فارس از نظم بودجه برخوردار است

زمانی گفت: بنیاد مسکن فارس از نظم بودجه برخوردار بوده و تمام سامانه های مالی آن با دقت و زیر نظر کارشناسان و ذیحسابان برنامه ریزی و پایش می شود و بودجه و اعتبارات آن نیز دارای نظم و ترتیب خاصی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عطالله زمانی»، امروز (یکشنبه 5 تیر) با تاکید بر لزوم مشارکت و همراهی برای تامین بودجه و اعتبارات طرح های عمران روستایی فارس در جمع خبرنگاران گفت: نخستین گام برای تداوم فعالیت های عمرانی در روستاها تامین بودجه و اعتبارات لازم در این حوزه است.

مدیرکل بنیاد مسکن فارس افزود: محدودیت های بودجه نتوانسته در توسعه و محرومیت زدایی در روستاها خللی ایجاد کند و بنیاد مسکن فارس از نظم بودجه برخوردار بوده و تمام سامانه های مالی آن با دقت و زیر نظر کارشناسان و ذیحسابان برنامه ریزی و پایش می شود و بودجه و اعتبارات آن نیز دارای نظم و ترتیب خاصی است.

وی با اشاره به طرح توسعه معابر روستای «گردخون» شهرستان شیراز اعلام کرد: طرح آسفالت معابر این روستا به میزان ۱۰ هزار مترمربع با مشارکت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آغاز شده و از اقدامات بنیاد مسکن فارس در زمینه بهسازی روستایی و محرومیت زدایی به شمار می رود.

زمانی ادامه داد: در شهرستان شیراز شاهد صدور 50 هزار و 282  جلد سند مالکیت و تهیه نقشه ثبتی 87 روستا بوده ایم و 940 جلد سند مالکیت شهری و روستایی  برای متقاضیان دریافت سند مالکیت در سال گذشته صادر شد.

وی با اشاره به اجرای طرح نهضت ملی مسکن فراشبند نیز گفت: سال گذشته 225 فقره وام در قالب طرح ویژه روستایی و 14 فقره تسهیلات  حوادث شهری بلاعوض در این شهرستان توسط بنیاد مسکن فارس پرداخت شده است.

کد خبر 1189793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha