کمک به تسهیل امر ازدواج در سایه کارکردهای اجتماعی زکات/ یک سری جهیزیه در ارزوئیه اهدا شد

کارکردهای اجتماعی زکات طی سال های اخیر بیشتر مورد توجه قرار گرفته و بخشی از زکات جمع آوری شده بنا به نیازهای هر منطقه، هزینه می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ کارکردهای اجتماعی زکات طی سال های اخیر بیشتر مورد توجه قرار گرفته و بخشی از زکات جمع آوری شده بنا به نیازهای هر منطقه، هزینه می شود.

 

 

 

یکی از مصادیق قابل ذکر در این باره، خرید جهیزیه برای زوج های نیازمند است که با توجه به تاکید بر تسهیل امر ازدواج، به ویژه در شرایط موجود اقتصادی گره از کار خانواده ها باز می کند.

 

 

 

به گفته حجت الاسلام مصطفی اژدری، رئیس اداره اجرایی زکات استان به طور متوسط هر هفته از این دست فعالیت های خیرخواهانه از محل پرداخت زکات انجام می شود.

 

 

 

وی افزود: در همین باره اخیراً یک سری جهیزیه با استفاده از ظرفیت زکات و خیرین به ارزش ۳۰ میلیون تومان  در شهرستان ارزوئیه خریداری شد.

 

 

 

رئیس اداره اجرایی زکات استان کرمان اظهار کرد: در همین راستا یک دستگاه یخچال فریزر،  یک دستگاه گاز، ماشین لباسشویی،  جاروبرقی، اتو، یک تخته قالی ۱۲ متری، سرویس آشپزخانه، سرویس ظرف، دو عدد پتو و...تحویل فرزند مددجوی تحت درمان کمیته امداد شد.

کد خبر 1190021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha