اوقات فراغت فرصتی مناسب برای بصیرت افزایی دانش آموزان است

حجت الاسلام کریمی تبار با بیان اینکه اوقات فراغت دانش آموزان و دانشجویان از طریق کانونهای فرهنگی فرصتی مناسب برای تبیین دستاوردهای انقلاب به قشر دانش آموز است، گفت: در کلاس های اوقات فراغت بصیرت افزایی دانش آموزان محور باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، ظهر امروز( ۶ خرداد) در آئین  افتتاحیه کانون های اوقات فراغت کمیته امداد  در این استان، اظهار کرد: فصل تابستان فرصتی مناسب برای غنی کردن اوقات فراغت دانش آموزان است.

 

حجت الاسلام« الله نور کریمی تبار» با بیان اینکه والدین عزیز تلاش کنند در این ایام، فرزندان بهترین استفاده را ار فرصت تابستان داشته باشند، گفت:  والدین تلاش کنند که فرزندان در کلاس های اوقات فراغت حضور پیدا کنند و دانش آموزان و فرزندان با فرهنگ دینی، سبک زندگی ایرانی اسلامی و انقلاب اسلامی آشنا شوند.

 

وی بیان کرد:  دانش آموزانتلاش کنند که در این ایام با فرهنگ اسلامی، احکام و نماز، معارف دینی آشنایی بیش از گذشته آشنا شوند و والدین نیز در این راه گام بردارند وظار می رود که با تمام شدن تابستان یک قدم به جلو برداشته شود.

 

امام جمعه ایلام با تاکید بر اینکه اوقات فراغت فرصتی مناسب برای تبیین دستاوردهای انقلاب به قشر دانش آموز است، تصریح کرد: قشر نوجوان و جوان کشورمان لازم است با دشواری ها، مشکلات و دستاوردهای بزرگی که انقلاب و نظام ما پشت سر گذاشته و همچنین توطئه گوناگون دشمنان  علیه نظام ما آشنا شوند.

حجت الاسلام کریمی تبار به پیشرفت های مختلف جوانان و کشور ایران اسلامی در حوزه های مختلف علمی و فناوری از جمله پرتاب ماهواره به فضا اشاره کرد و گفت: دشمنان نظام و انقلاب اسلامی هیچ وقت، پیشرفت های نظام و مردم ایران را بیان نمی کنند و دانش آموزان که افتخار نظام و انقلاب هستند، از این اوقات فراغت برای آشنایی هر  چه بهتر با دستاوردهای نظام اسلامی استفاده کنند.

 

وی بیان کرد: دشمنان نظام و انقلاب اسلامی برای آسیب زدن به ارزش ها و باورهای جامعه به ویژه نسل جوان برنامه ریزی گسترده ای انجام داده اند، ابراز کرد: انقلاب اسلامی به دنبال ایجاد عدالت اجتماعی است و جمهوری اسلامی در برابر آمریکا ایستاده و هیمنه ابرقدرتی او را شکسته است.

 

حجت الاسلام کریمی تبار بصیرت افزایی را از نیازهای مهم قشر دانش آموز و دانشجو عنوان کرد و گفت: اوقات فراغت فرصتی مغتنم برای معرفی دوستان و دشمنان و شناخت از  وضعیت کنونی کشور و جهان به قشر دانش آموز است.


وی به خدمات مطلوب، متنوع و تأثیرگذار میته امداد به نیازمندان استان اشاره کرد و افزود: ارائه خدمات آموزشی، فرهنگی، دینی و معنوی به خانواده ها در کنار خدمات حمایتی از بهترین و موثرترین کارکردهای این نهاد است و امداد را در ردیف دستگاه هایی قرار داده که بهترین خدمات فرهنگی را به مردم ارایه می دهند.

 

گفتنی است در این آئین ۶۶ کانون اوقات فراغت مددجویان  تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) فعالیت خود را همزان با فصل تابستان آغاز کردند.

کد خبر 1190307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha