کارگاه آموزشی پیشگیری از بروز آسیب های اجتماعی در اسفراین برگزار شد

مدیرکانون فرهنگی و هنری مشکات اسفراین از برگزاری کارگاه آموزشی پیشگیری از بروز آسیب های اجتماعی با محوریت مبارزه با مواد مخدر ویژه مادران و بانوان مسجدی و موضوع تربیت صحیح نوجوانان در این باره خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ «زهرا براتی» مدیر کانون فرهنگی و هنری مشکات مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) اسفراین گفت: کارگاه آموزشی پیشگیری از بروز آسیب های اجتماعی با محوریت مبارزه با مواد مخدر ویژه مادران و بانوان مسجدی به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر در این مسجد برگزار شد.

 

وی افزود: در این کارگاه که به همت این کانون و کانون «بانوی پرتلاش سبز کوش» اسفراین و نیروی انتظامی برگزار شد، «رجبی» از کارشناسان نیروی انتظامی به عنوان سخنران در این کارگاه نکاتی را برای بانوان حاضر که از اغلب از مادران فرهنگی بودند، تشریح کرد.

 

براتی اضافه کرد: بررسی نقش خانواده و مادران در تربیت فرزندان و مورد توجه قراردادن  تربیت  ریشه ای و دینی  در خانواده  از نکات مهم مطرح شده در این کارگاه می توان نام برد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری مشکات مسجد حضرت صاحب الزمان عج اسفراین مطرح ساختن  موضوع کاهش آسیب های اجتماعی و ارتباط مستقیم آن با تربیت صحیح فرزندان را از دیگر مسایل مطرح شده در این کارگاه نام برد و گفت:  با توجه به تاثیر پذیری نوجوان ها از گروه همسالان و دوستان خود در این کارگاه به مادران توصیه شد تا با دقت در این موضوع و کنترل آن مانع از ارتباط  نوجوانان با افراد نابهنجار و ناباب شوند.

 

براتی همچنین برگزاری دوره های آموزشی خبرنگاری، کلاس های آموزش قرآن و نشست های بصیرتی و آگاهی رسانی با موضوع خانواده را از دیگر برنامه های اوقات فراغت این کانون نام برد.

 

 

کد خبر 1191092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha