لزوم توجه جدی به موضوع امامت و ولایت/برنامه‌های این دهه باشکوه برگزار شود

حجت‌الاسلام طاهری با اشاره به در پیش بودن اعیاد قربان و غدیر گفت‌: در چند سال اخیر این ایام مورد توجه قرار گرفته و هدف آن نیز توجه به موضوع مهم امامت و ولایت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت‌الاسلام سید محسن طاهری در دومین جلسه کارگروه اجتماعی فرهنگی شهرستان گرگان با اشاره به درپیش بودن اعیاد قربان و غدیر و دهه امامت و ولایت اظهار کرد: در چند سال اخیر این ایام مورد توجه قرار گرفته و هدف آن نیز توجه به موضوع مهم امامت و ولایت است.
 
دبیر بنیاد بین المللی غدیر در استان گلستان گفت: نظام اسلامی ما بر پایه اعتقاد به امامت و ولایت بنا نهاده شده و در قانون اساسی نیز این اصل مهم گنجانده شده است و در راس نظام دینی ما نیز ولایت فقیه قرار دارد.
 
وی بیان کرد: باید به گونه ای کار و برنامه ریزی کنیم که دهه امامت و ولایت از سوی مسئولان و مردم مورد توجه جدی قرار بگیرد.
 
حجت‌الاسلام طاهری عنوان کرد: بنیاد غدیر دبیر ستاد بزرگداشت دهه امامت و ولایت استان است و براساس تجربه‌ای که در سال‌های اخیر به دست آورده پیشنهاداتی را برای برگزاری باشکوه مراسمات این ایام آماده کرده است.
 
وی افزود: برگزاری جشن دهه امامت و ولایت در ادارات و تکریم سادات، تزیین و فضاسازی دستگاه‌های اجرایی و شهرها، برگزاری برنامه‌های شادمانه، برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی و هنری، برپایی نمایشگاه‌ها، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، ارائه خدمات رایگان در یک روز از این دهه از سوی دستگاه‌های خدمات‌رسان مانند سازمان اتوبوسرانی و ... بخشی از برنامه‌های پیشنهادی برای گرامیداشت این ایام است.
کد خبر 1191126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha