حضور کانون «معراج السعاده» در نمایشگاه برندهای دانش بنیان روستایی

کانون فرهنگی و هنری «معراج السعاده» روستای دوستدار کتاب بزنج اسفراین در نخستین نمایشگاه «نمانام» ویژه برندهای دانش بنیان روستایی به عنوان نماینده خراسان شمالی فعالیت های خود را عرضه می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ «هاشم شیرازیان» مدیر ستاد فهما خراسان شمالی گفت: نخستین نمایشگاه «نمانام» ویژه برندهای دانش بنیان روستایی که از سوی وزارت کشور و با هماهنگی استانداری های استان ها برنامه ریزی شده، از امروز یک شنبه دوازدهم تیرماه تا چهاردهم تیرماه در محل مصلای امام خمینی (ره) تهران برقرار است.

 

وی افزود: کانون فرهنگی و هنری «معراج السعاده» روستای بزنج اسفراین به عنوان برندی مسجدی و دانش بنیان و نماینده استان از امروز در این نمایشگاه حضور می یابد.

 

شیرازیان اظهارکرد: نمایش توانمندی های فرهنگی و کتابخوانی کانون معراج السعاده و عرضه طرح ها و  فعالیت های اقتصادی و کارآفرینی انجام گرفته توسط  فعالان این کانون از جمله تشکیل صندوق خُرد روستایی ویژه بانوان، کارگاه تولید قارچ و توسعه مشاغل خانگی و ایجاد زمینه تولید و فروش  محصولات بومی محلی، از  مواردی است که در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار می گیرد.

 

مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی در توضیح تکمیلی اعلام کرد: کانون معراج السعاده  با تلاش های بی وقفه «هاجر قادری» مدیر جوان و فعال این کانون تاکنون توانسته عناوین شایسته تقدیر ویژه  رواق کارآفرینی در رویداد فهمای سوم و نیز شایسته تقدیر رواق کتاب در دومین رویداد فهما را کسب کند و پیش از آن نیز افتخاراتی چون حائز رتبه برتر در جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب ایران و نیز کسب عنوان برگزیده برگزیده ها با دریافت جایزه استمرار این جشنواره را نائل شده تا روستای بزنج به عنوان روستای دوستدار کتاب در سراسر کشور معرفی شود.

 

بر اساس اعلام برگزار کنندگان نمایشگاه «نمانام» ساعات بازدید در روزهای تعیین شده ساعت 9 الی 18 خواهد بود.

 

 

 

کد خبر 1192161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha