پیکر جانباز سرافراز آران و بیدگلی در خانه ابدی آرام گرفت

پیکر جانباز هشت سال دفاع مقدس پس از تشییع، در گلزار شهدای حرم مطهر حضرت محمدهلال بن علی(ع) آران و بیدگل آرام گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، پیکر  «محسن خوشبخت» جانباز سرافراز، از یادگاران هشت سال دفاع مقدس و خادم القرآن و حضرت زهرا (س) در دارالشهدای آران و بیدگل تشییع شد.

 

مراسم تشییع پیکر این جانباز سرافراز عصر روز یک شنبه ۱۲ تیرماه با حضور همرزمان، مسئولان و مردم قدرشناس شهرستان آران و بیدگل از حسینیه فاطمیه میدان حاج امین تا حرم مطهر حضرت محمدهلال بن علی(ع) تشییع شد.

 

 

حجت الاسلام سید مرتضی شریفیان بر پیکر این جانباز سرافراز نماز میت قرائت کرد و سپس پیکر وی در گلزار شهدای آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی(ع) تدفین و به خاک سپرده شد.

 

همچنین در این مراسم حاج علی اکبر احسن زاده از رزمندگان و فرماندهان دفاع مقدس به بیان خاطراتی از رشادت های این جانباز سرافراز در دوران دفاع مقدس و اقدامات خیرخواهانه وی در طول سال های گذشته پرداخت.

 

شادروان «محسن خوشبخت» رزمنده و بیسیمچی دوران دفاع مقدس بود که از سن ۱۵ سالگی برای دفاع از میهن و ارزش های انقلاب اسلامی به جبهه های حق علیه باطل اعزام شد و در قالب لشکر علی بی ابیطالب(ع)، ۱۴ امام حسین (ع) و لشکر نجف اشرف در عملیات های مختلف از جمله کربلای چهار و پنج شرکت داشت و به درجه رفیع جانبازی نائل آمد.

 

این رزمنده دفاع مقدس و خادم القرآن سرانجام روز شنبه ۱۱ تیرماه سال ۱۴۰۱ در سن ۵۲ سالگی پس از سال ها تحمل درد و رنج بیماری در یکی از بیمارستان های تهران دعوت حق را لبیک گفت و به همرزمان شهیدش پیوست.

 

شهرستان آران و بیدگل مفتخر به ۸۴۲ شهید، یک هزار و ۳۵۱ جانباز، ۵ هزار رزمنده و ۶۴ آزاده است و به نسبت جمعیت، رتبه نخست ایثارگری را در سطح کشور داراست.

کد خبر 1193065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha