تمام شرایط و امکانات برای میزبانی و خدمت‌رسانی به جمعیت عظیم زائران فراهم  شده است

محمدی،گفت: تمام شرایط و امکانات و سازوکارهای لازم برای خدمت‌رسانی به جمعیت عظیم زائران فراهم و دانشگاه بالاترین میزان آمادگی را برای میزبانی دارد.

قباد محمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه با اشاره به آمادگی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برای ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی ،گفت:  در طول ایام زیارت اربعین سید و سالار شهیدان، دانشگاه های علوم پزشکی کرمانشاه و  تمامی مراکز درمانی استان آماده خدمت رسانی به زائران شده بودند.خواهند بود.

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، افزود: دانشگاه علوم پزشکی استان در راستای خدمت به زائران اربعین حسینی نیازمند حمایت و مساعدت در سطح ملی و تمامی دستگاه‌ها و ارگان‌های استانی خواهد بود

 

وی با اشاره به اینکه امسال اربعین حسینی برگزار خواهد شد،خاطر نشان کرد: در ایام تردد زائران اربعین حسینی همواره دستگاه‌ها و ارگان‌های خدمت‌رسان حوزه سلامت به شایستگی در کنار دانشگاه بوده اند و امسال نیز ان‌شاءالله با انجام رسالت خود، باری بزرگ از روی دوش دانشگاه بردارند تا با فراغبال بیشتری به زائران خدمت کنیم.

 

محمدی ،تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با برگزاری جلسات متعدد و همچنین برنامه ریزی‌های مناسب در کمیته بهداشت و درمان اربعین نه فقط در ایام اربعین بلکه در طول سال حفظ سلامت زائرین امام‌حسین (ع) را وظیفه خود می‌داند.

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به اینکه حفظ رعایت بهداشت موکب ها و آموزش به موکب داران در اولویت دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه است، اظهار کرد: با وجود اینکه موکب داران در زمینه‌ی بهداشتی اقدامات لازم را انجام می‌دهند و تجربیات سال‌های گذشته تأیید کننده این موضوع است اما آموزش به موکب داران در اولویت دانشگاه علوم پزشکی است.

 

وی در پایان گفت: موضوعاتی، چون نظارت بر مسائل بهداشتی از جمله توزیع غذا و آب آشامیدنی به طور جدی انجام خواهد شد و در بحث دارو و ملزومات پزشکی نیز تمامی نیازمندی‌ها تامین شده است .

 

کد خبر 1193110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha