انتشار نخستین شماره نشریه فرهنگی اجتماعی قاف

ویژه‌نامه فرهنگی اجتماعی قاف با کوشش هنرمندان خوزستانی، اولین شماره خود را با محوریت موضوعی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی منتشر کرد.

«رضا میرزاوند» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، در خصوص انتشار نخستین شماره نشریه فرهنگی اجتماعی قاف اظهار کرد: این نشریه که شامل بخش‌های مختلفی از جمله سخن سردبیر، یادداشت، اشعار کلاسیک و سپید، داستان کوتاه، نمایشگاه خطاطی و فوتو مونتاژ و پوستر می‌شود، حاصل هنر تعدادی از هنرمندان خوزستانی است که برای اولین بار آثار خود را اختصاصا در این نشریه رونمایی کرده‌اند.

 

سردبیر نشریه قاف با بیان اینکه «قاف» نام کوهی افسانه‌ای است که خورشید از پشت آن طلوع می‌کند و شخصیت سردار سلیمانی نیز همچون خورشیدی تابان به حساب می‌آید اذعان کرد: «قاف» حرف اول اسم گرامی شهید سلیمانی و حرف اختصاری سه واژه قدرتمند، انسان‌دوست و فداکار است که بی‌شک سه ویژگی بارز آن شهید بزرگوار محسوب می‌شوند و به همین دلیل این نام برای نشریه برگزیده شد.

 

وی اذعان کرد: تمامی هنرمندان مشارکت‌کننده در این نشریه با ارائه آثار مختلف هنری، ارادت خود را به جایگاه و مقام ویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی  اعلام کرده‌اند.

 

میرزاوند با تقدیر از مشارکت هنرمندان خوزستان تصریح کرد: در این نشریه، لاله صادقی حسنوند در بخش نویسندگی، میثم بسحاق و مهدی مستوی در بخش شعر، زینب رحمانی و ابوذر خادم شاعر، سمیه مطیعی قلاوند و محمد حبیبی‌نیا در بخش خطاطی، بتول نجفی چالشتری ویراستاری و سید محمد موسوی در ویراستاری، طراحی و صفحه‌آرایی فعالیت می‌کنند.

 

گفتنی است، این نشریه به صاحب امتیازی و سردبیری رضا میرزاوند ویژه شرکت در دومین جشنواره ملی رفیق خوشبخت ما منتشر شده است.

 

کد خبر 1193619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha