توزیع ۵ هزار بسته نوشت‌افزار اسلامی- ایرانی/ دعای عرفه در ۱۲ بقعه شاخص شهرستانی برگزار می شود

حجت الاسلام سلیمانی فرد گفت: با هدف کمک به گروه های نیازمند و اشاعه فرهنگ اسلامی و ایرانی تلاش داریم قبل از‌آغاز سال جدید تحصیلی ۵ هزار بسته و نوشت‌افزار بین دهک های کم برخوردار حاشیه بقاع متبرکه گلستان توزیع کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام «روح الله سلیمانی فرد» امروز «پنجشنبه ١٧ تیر» در نشست با خبرنگاران در گرگان اظهار داشت: ارزش ریالی هر یک از بسته های توضیحی در پایه ابتدایی و متوسطه حدود ۳ میلیون ریال برآورد می‌شود.
 

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان ادامه داد: در سال گذشته ۲۵۰۰ بسته نوشت افزار ایرانی اسلامی آینده های کم برخوردار به ویژه نیازمندان ساکن در پیرامون بقاع متبرکه گلستان توزیع شده است.

 

وی ادامه داد: عصر نهم ذی الحجه مراسم معنوی دعای عرفه در ۱۲ بفعه شاخص در شهرستان‌های مختلف گلستان برگزار خواهد شد.

 

حجت الاسلام سلیمانی فرد گفت: با همکاری سپاه نینوا گلستان در تلاش هستیم تا در شب عید قربان و غدیر آسمان مرکز استان رفسنجانی شود و همچنین بتوانیم واقعه غدیر را در یکی از شهرهای استان بازسازی و در معرض دید عموم قرار دهیم.

 

وی از اجرای طرح غنی سازی اوقات فراغت توسط سازمان اوقاف خبر داد و گفت تاکنون ۶۰۰ نفر در این کلاس ها ثبت نام کرده اند

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان افزود: در طول دهه ولایت و امامت ۱۱ آیین شعرخوانی و ۱۲ مراسم مدیحه‌سرایی در شهرهای مختلف گلستان اجرا و ۱۵ هزار پرس غذای گرم با محوریت مناطق محروم توزیع خواهد شد.

 

وی ادامه داد: با هدف افزایش بهره وری از موقوفات موجود در گلستان در تلاش هستیم تا با حمایت از واحدهای دانش بنیان خدمات ارائه شده به مختلف مردم را افزایش دهیم.

 

حجت الاسلام سلیمانی فرد ادامه داد: با هدف توسعه حمایت از شرکت‌های دانش بنیان درنظر داریم در سال جاری مساحت اراضی بهره مند از فناوری‌های دانش‌بنیان در استان گلستان از ۵۰۰ هکتار به دو هزار هکتار افزایش یابد

 

کد خبر 1193941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha