دعای «عرفه» در کانون «مشکات الرضا (ع)» جهرم طنین انداز می شود

رحیمی گفت: قرائت پرفیض دعای «عرفه» در روز «نیایش» به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «مشکات الرضا (ع)» طنین انداز می شود.

«ابوالفضل رحیمی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: کانون فرهنگی هنری «مشکات الرضا (ع)» شهرستان جهرم در روز «عرفه» میزبان محبان و ارادت مندان به اهل بیت (ع) است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «مشکات الرضا (ع)» جهرم افزود: قرائت دعای پرفیض «عرفه» در این کانون فرهنگی هنری با نوای حجت الاسلام «احمد اکبری» و «مسعود سرمدی» از ذاکران اهل بیت (ع) طنین انداز می شود.

 

وی بیان کرد: این برنامه روز شنبه 18 تیر مصادف با روز «نیایش» از ساعت 17 و 30 دقیقه برگزار می شود که عموم شهروندان برای شرکت در این آیین دعوت به عمل می آید.

 

به گزارش شبستان، دعای «عرفه» دعایی است که امام حسین (ع) در روز «عرفه» (۹ ذی‌الحجه) در صحرای عرفات خوانده و شیعیان این دعا را در روز «عرفه» در صحرای عرفات و دیگر مناطق دیگر جهان می‌خوانند.

 

این دعا، در بردارنده آموزه‌های عرفانی و عقیدتی ازجمله شناخت خداوند و بیان صفات الهی، یادآوری نعمت‌های بیکران الهی بر انسان و حمد و سپاس خداوند بر آن‌ها، تضرع به درگاه خداوند و اقرار به گناهان و توبه، درخواست حوایج، و پاداش اخروی و... است.

کد خبر 1194203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha