برگزاری اولین دوره نشست های تخصصی مهدویت در ملایر

رضایی گفت:همزمان با ایام دهه ولایت و امامت اولین دوره نشست های تخصصی مهدویت در ملایر در حال برگزاری است.

« علیرضا رضایی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: همزمان با ایام دهه ولایت و امامت اولین دوره نشست های تخصصی مهدویت در ملایر در حال برگزاری است.

 

دبیر برگزاری نشست های تخصیی مهدویت در ملایر و عضو هیات علمی دانشگاه آزاد همدان  با بیان اینکه این نشست ها برای اولین بار در ملایر و با حضور  اساتید مجرب و متخصص کشوری در حوزه مهدویت برگزار شده است گفت: این دوره ها به مدت 6 روز در سالن شهید آوینی سپاه ناحیه ملایر برگزار می شود.

وی  تصریح کرد: این دوره ها در 23 تیر ماه سال جاری با حضور حجت الاسلام استاد محمودی، 30 تیر ماه با حضورحجت الاسلام استاد کفیل، 6 مرداد ماه سال جاری  با حضور حجت الاسلام استاد باقی،20 مرداد با حضور حجت الاسلام استاد محمودی، 27 مرداد ماه با حضور حجت الاسلام استاد موسوی، 3 شهریور سال جاری  با حضور حجت اسلام استاد ملایر در ساعت  17 تا 20 برگزار می‌شود.

 رضایی  یادآور شد: در این جلسات به شرکت کندگان مدرک رسمی از سوی بنیاد مهدی موعود اعطا خواهد شد.

 وی با بیان اینکه این دوره ها برای طلاب، دانشجویان، اساتید حوزه های علمیه و دانشگاه ها و ..و اقشار مختلف برگزار می شود گفت: در این زمینه نهادهای فرهنگی شهرستان، از جمله سپاه، سازمان تبلیغات، آموزش و پرورش و حوزه های علمیه و.. با ما با همکاری دارند

 عضو هیات علمی دانشگاه آزاد همدان با بیان اینکه  جامعه مهدوی شهرستان از ابتدای امسال با هدف  ترویج فرهنگ مهدویت و تببین موضوع   مهدویت در شهرستان با حضور اساتید و دلسوزان در این حوزه شکل گرفته گفت: در این راستا جلسات و برنامه های مختلفی برگزار شد که در نیمه شعبان نیز یک طرح و برنامه جامع داشتیم.

 وی با بیان اینکه به دنبال این هستیم تا به صورت رسمی و قانونی از سوی بنیاد مهدی موعود و نهادهای کشوری مجوز جامعه مهدوی  را این شهرستان بگیریم گفت: در واقع هدف ما  ایجاد فضایی برای برگزاری بهتر برنامه های مهدویت در شهرستان است.

 

 

کد خبر 1196011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha