۲۰ برنامه محوری ویژه گرامیداشت غدیر در خوسف برگزار می شود

ناصری گفت: بیش از ۲۰ برنامه محوری و دو جشن بزرگ ویژه گرامیداشت غدیر در شهرستان خوسف برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خوسف، «حمیدرضا ناصری» امروز (23 تیر) در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان اظهار کرد: دهه امامت و ولایت بهترین فرصت برای تبیین و ترویج شعائر اسلامی است لذا در این ایام تمامی ظرفیت ها و امکانات دستگاه های اجرایی و متولی امر فرهنگ به کار گرفته خواهد شد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خوسف با بیان اینکه اولین وظیفه متولیان فرهنگی ترویج شعائر الهی و گرامیداشت غدیر و ایام ولایت و امامت است، افزود: در این مدت سعی شده با همکاری 10 دستگاه فرهنگی شهرستان خوسف و برگزاری جشن های بزرگ غدیر جایگاه والای ولایت در جامعه اسلامی تبیین شود.

 

ناصری در ادامه با بیان اینکه پیام اصلی غدیر، پیام وحدت است، تصریح کرد: در کشور ما علی رغم وجود مذهب شیعه و سنی وحدت و یکپارچگی وجود دارد و ما باید، این وحدت حاکم بر جامعه مسلمین را همواره حفظ کنیم.

 

وی از برگزاری بیش از 20 برنامه محوری و ویژه غدیر در شهرستان خوسف با همکاری دستگاه های فرهنگی خبر داد و گفت: برگزاری کارگاه آموزشی غدیرشناسی ویژه زنان و دختران، تقدیر از سادات، توزیع غذای گرم و گوشت با همکاری مرکز نیکوکاری، همایش پیاده روی خانوادگی، برگزاری نمایشگاه کتاب، راه اندازی کاروان شادی گلهای نرگس، برگزاری مسابقات فرهنگی، آذین بندی شهر، برگزاری مسابقات نقاشی و همایش مدافعان حریم خانواده از جمله برنامه های محوری این ایام است.

 

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی خوسف افزود: کمیته های دهه ولایت و امامت شهرستان تشکیل و اداره فرهنگ و ارشاد به عنوان کمیته فرهنگی، اطلاع رسانی و فضای مجازی ستاد غدیر معرفی شده است.

 

ناصری در ادامه از برگزاری دو جشن محوری و بزگ غدیر در  دو شهر خوسف و ماژان در روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده خبر داد و گفت: این جشن بزرگ با همکاری ادارات فرهنگی شهرستان برنامه ریزی شده است.

 

کد خبر 1196034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha