افتتاحیه طرح اوقات فراغت کانون الزهراء درتبریز

درمبار گفت: طرح اوقات فراغت کانون و بسیج منطقه باغمیشه با برگزاری آیین افتتاحیه در مسجد الزهراء آغاز شد.

«غلام حسین درمبار» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز ضمن تبریک دهه ولایت،از آیین افتتاحیه طرح اوقات فراغت کانون و بسیج مسجد الزهراء خبر داد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الزهراء شهرک باغمیشه تبریز با اشاره به اینکه با شروع فصل تابستان، دغدغه اوقات فراغت فرزندان به عنوان یکی از مسائل خانواده ها مطرح است، گفت: کلاس های مختلفی برای گذراندن اوقات فراغت تابستانی نوجوانان پیش بینی شده است که آموزش قرآن، احکام،امام شناسی،کلاس های درسی،خوشنویسی،آموزش نظامی،طراحی و فتوشاپ،فوتبال،استخر،اردوهای زیارتی،طبیعت گردی، و برنامه های مختلف دیگری از جمله فعالیت های اجرایی می باشد.

درمبار با بیان اینکه کلاس های اوقات فراغت کانون با مشارکت پایگاه بسیج منتظران شهادت با محوریت مسجد در رده سنی نوجوانان آغاز شده،افزود: این کانون تلاش کرده است در قالب طرح اوقات فراغت تابستان، به‌ موازات یاددهی و آموزش مسائل دینی و مذهبی، امور فرهنگی و هنری پایه را هم آموزش داده یا مسائل مذهبی را در قالب امور هنری به نوجوانان آموزش دهد.

وی خاطرنشان کرد: مسجد الزهراء شهرک باغمیشه تبریز از مساجد محوری و فعال در حوزه های مختلف فرهنگی، مذهبی و اجتماعی است که دارای مجوز از دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فعالیت می کند.

کد خبر 1196757

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha