اجتماع بزرگ علی یاوران در ملایر  برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام نجفی گفت: همزمان با روز عید غدیر اجتماع بزرگ علی یاوران ملایر در جوار شهدای گمنام بام ملایر برگزار خواهد شد.

«حجت‌الاسلام روح الله نجفی» در گفت‌وگو با  خبرنگار شبستان در ملایر  گفت: همزمان با دهه ولایت و امامت  بیش از یکصد برنامه با محوریت اداره تبلیغات اسلامی و سایر ادارات و نهادها و تشکل های مردمی در حال برگزاری است.

 

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر از  اعزام 70 نفر از مبلغان شهرستان ملایر به مناطق مختلف این شهرستان در ایام دهه ولایت  به مناطق مختلف شهرستان ملایر با هدف تببین وتشریح واقعه  غدیر و جایگاه و عظمت امیر مومنان علی(ع) خبر داد و تصریح کرد: همچنین تعداد 30 نفر از مداحان نیز به مناطق مختلف و مساجد شهرستان ملایر برای اجرای برنامه های مولوی خوانی و مدیحه سرایی ایام غدیر اعزام شده اند.

 وی دیدار با خانواده سادات، بر پایی ایستگاه های  صلواتی و موکب های پذیرایی، توزیع غذا بین خانواده های نیازمند به همت هیات های مذهبی، گروهای جهادی  و مشارکت های مردمی در روز عید غدیر،  برگزاری برنامه های مختلف در فضای مجازی و.. را از برنامه های اداره تبلیغات اسلامی ملایر در ایام دهه ولایت و روز عید غدیر دانست.

حجت الاسلام نجفی همچنین از برگزاری اجتماع بزرگ علی یاوران ملایر در جوار شهدای گمنام بام ملایر همزمان با عصر روز عید غدیر خبر داد و گفت: این مراسم نیز با حضور پر شور مردم همراه با برنامه های متنوع برگزار خواهد شد.

 وی اهدای جوایز نفیس به شرکت کنندگان به صورت قرعه کشی ، مولودی خوانی و سرود گروه سلام فرمانده، سخنرانی،  ایستگاهای صلواتی و موکبهای پذیرایی و ده ها برنامه دیگر را از جمله برنامه های اجتماع بزرگ علی یاوران ملایر دانست.

کد خبر 1196910

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha