حضور ۶۸ مجموعه اشتغال و کارآفرینی در رویداد هم افزایی مدیریت ایران

منصوری با بیان اینکه در رویداد هم افزایی مدیریت ایران میزبان مردم نیستیم و تنها با دعوت رییس جمهور میزبان مدیران میانی و ارشد و استانداران با دعوت رییس جمهور هستیم، گفت: ۶۸ مجموعه اشتغال و کارآفرینی در رویداد هم افزایی مدیریت ایران حضور می یابند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، منصوری، دبیر رویداد هم افزایی مدیریت ایران در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه دغدغه اصلی این رویداد مجموعه های مدیریتی است، گفت: این رویداد با رویکرد تحولی دولت همراه شده و نیازمند ایده و روش های جدید حل مسئله و روش های دانش بنیان برای رسیدن به رویکرد جدید دولت هستیم که رویداد هم افزایی مدیریت ایران این موضوع را می تواند محقق کند.

 

وی گفت: این رویداد حلقه اتصال میان حل مسئله مردم و از طرف دیگر حلقه مدیران کشوری است (مدیران ارشد و میانی) تا بتواند از این راه با آشنایی و تعامل و همکاری و ارتباط کاری با این دسته از مدیران در حل مشکلات کشور موثر باشند.

 

وی گفت: این رویداد برای اولین بار برگزار می شود و در عرصه مدیریتی شاهد حضور مدیران از مجموعه ها و دستگاه های مختلف کشور هستیم.

 

دبیر رویداد هم افزایی مدیریت ایران تصریح کرد: 14 هزار موسسه فرهنگی، گروه های جهادی و دانشگاهی در این رویداد حضور دارند و در این رویداد هزار مجموعه شناسایی و در سامانه هم افزایی مدیریت ایران ثبت نام کردند.

 

وی یادآور شد: شبکه هایی که توسط متخصصان هدایت می شوند، می توانند طی مراحل مشخص قابلیت خود را در این سامانه به ثبت برسانند.

 

وی گفت: این رویداد دوم مرداد افتتاح و تا سه روز میزبان مدیران ارشد و میانی کشور است.

 

منصوری یادآور شد: در این رویداد هزار مجموعه برای مدیران میانی و ارشد پیش بینی شده است تا مدیران شاهد نقش آفرینی آنها برای حل مشکلات مردم باشند.

 

وی گفت: دو بخش ویژه هنری به صورت فضای چند رسانه ای دستاوردهای مدیریتی را ارایه می کند.

 

منصوری تصریح کرد: این رویداد تلاش می کند تا در نظام اسلامی تربیت شدگان برای حل مسایل و مدیریت کشور را معرفی کند و سبک مدیریت موفق را به نمایش بگذارد و از حضور و ظرفیت مدیران برای مثمر ثمر بودن فعالیت خود استفاده کند.

 

وی با بیان اینکه خانواده، جمعیت، آموزش و پرورش، بخش مذهبی و قرآن از جمله دیگر بخش های رویداد هم افزایی مدیریت ایران است و البته در عرصه اجتماعی 16 زیرمجموعه تعریف شده که در موضوع اعتیاد زنان سرپرست خانوار، آسیب های اجتماعی، نوآوری های اجتماعی، سرفصل های مجموعه های موفق را به نمایش گذاشته اند تا مدیران از آنها الگوبرداری کنند.

 

منصوری اظهار داشت: فناوری اطلاعات، کارآفرینی، اشتغال و سلامت عناوین اصلی است که مجموعه مدیریت موفق در آن به نمایش گذاشته شده است.

 

وی یادآور شد: در رویداد هم افزایی مدیریت ایران میزبان مردم نیستیم بلکه فقط مدیران، استانداران، مدیران ارشد و میانی با دعوت رییس جمهور در این رویداد حضور دارند و حدود 100 مجموعه از این رویداد بازدید می کنند و شاهد مشارکت میدانی در حل مشکلات هستیم.

 

وی یادآور شد: 20 درصد مجموعه های حاضر در این رویداد مربوط به اقشار آسیب پذیر هستند که تمام تلاش خود را می کنند تا مدیران ارشد میانی و کشوری را در وظایف و تکالیف دستگاه ها یاری کنند.

 

وی گفت: دبیرخانه دایمی برای حل مسایل مردم با برگزاری رویداد هم افزایی مدیریت ایران تشکیل می شود و شبکه دستیاران مردمی توانمندشدگان ایده های مردمی را معرفی می کنند تا مدیران دیگر از آن الگو بگیرند.

 

وی گفت: در حوزه اشتغال و کارآفرینی 68 مجموعه در این رویداد حضور دارند و در حوزه مدیریت و اقتصاد کلان و کارآفرینی در بخش های مختلف اجتماعی الگوهای موفق را به نمایش گذاشتند.

کد خبر 1197926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha