با سعه صدر و حفظ شأن و کرامت مردم به امورات آنها رسیدگی شود

نظامی گفت: باید با سعه صدر و حفظ شأن و کرامت مردم به امورات آنها رسیدگی شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، در آستانه سفر استانی رئیس جمهور به استان مرکزی، میز ارتباطات مردمی دستگاههای تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در استان مرکزی با حضور نماینده تام الاختیار وزیر اقتصاد در استان مرکزی آغاز به‌کار کرد.

 

بنا بر این گزارش، «نظامی» رئیس مرکز بازرسی، مدیریت عملکرد و پاسخگویی به شکایات و نماینده تام الاختیار وزیر اقتصاد از میز ارتباطات مردمی وزارت امور اقتصادی و دارایی در اراک بازدید کرد.

 

وی در مراسم افتتاحیه این میز در جریان مستقیم پاسخگویی و خدمت رسانی به مردم قرار گرفت و تاکید کرد که با سعه صدر و حفظ شأن و کرامت مردم به امورات آنها رسیدگی کنند.

 

نماینده تام الاختیار وزیر امور اقتصادی ودارایی افزود: در ارتباط با درخواست تسهیلات خرد و قرض الحسنه، نیازی به مراجعه حضوری نیست و مردم می توانند از طریق تماس با تلفن ۱۱۱ و یا مراجعه به وب سایت همین سامانه به آدرس https://111.ir/ نسبت به ثبت درخواست های خود اقدام نموده و آن را پیگیری کنند.

 

شایان ذکر است میز ارتباطات مردمی دستگاه‌های زیر مجموعه وزارت امور اقتصادی و دارایی متشکل از 22 میز خدمت با حضور بانکها، بیمه ها، گمرکات، امور مالیاتی، صندوق کارآفرینی امید، اموال تملیکی، تسهیلات موضوع تبصره ۱۸ و سهام عدالت در جریان  سفر استانی رئیس جمهور و هیات همراه به استان مرکزی، در روزهای پنجشنبه و جمعه 30 و 31 تیرماه آماده پاسخگویی به درخواست های مردمی در استان مرکزی است.

کد خبر 1198270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha